Help return to castle wolfenstein Bombed factory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Assimarakis, 20 nov 2003.

1. Assimarakis

Assimarakis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het level bombed factory.

Ik zit in het level waar je door een riool gang naar buitenkomt en vervolgens gelijk een machine gun op je gericht krijgt.

Ik ben door de riolen op een pleintje gekomen, ergens een pand naar binnen gegaan waar vervolgens een kamer ontploft (je hoort een paar moffen disussie voeren over welke kleur ze moeten door knippen). Ik spring naar beneden (door de vloer in de onplofte kamer) blaas een gat in de muur dmv benzine tanken te exploderen en ga weer terug naar het pleintje waar die pantzerwagen staat. Verder kom ik niet ik kan nergens uit en heb iedereen al gedood. Als je voor de pantzerwagen staat bevind zich aan de linker kant een soort ladder maar die is te hoog daar kom ik niet bij ook niet dmvm springen en\of een aanloop nemen.

Wie o wie kan mij verder helpen

2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Daar in die ruimte waar die twee moffen stonden een discussie te voeren (die inmiddels dood waren gegaan bij de ontploffing van die bom) moet je een deur in.

Daar kan je naar het volgende level.

3. Assimarakis

Leuk Bevonden:
    0
    In die ruimte (beneden) kan je 2 gaten in de muur blazen dmv op die vaten te schieten(een ervan is een secret area), maar die deur zit toch dicht? tenminste ik kreeg hem niet open. Als je door dat gat in de muur gaat kom je gewoon weer beneden in het pand terecht dan kan je weer de trap op en kom je weer boven waar dat gat in de vloer zit.

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  4. Assimarakis

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al ik moest gelijk door de deur rechts boven blijven over een richeltje lopen...............

Deel Deze Pagina