Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 apr 2003.

1. Gameking NL

Gameking NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HUH? Hij bedoelt denk plek 125, en heeft het uitgespeeld tot 44%...:p

2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    XSNsports.com Competition Invite from DutchBastard

You've been invited to join an AMPED 2 competition
    DutchBastard has invited you to join an AMPED 2 competition at http://www.XSNsports.com

If you'd like to participate, you'll need the following:
    1. An XBOX
    2. An XBOX LIVE membership
    3. AMPED 2

You can join DutchBastard's competition by clicking on the following link: http://www.XSNsports.com/Amped/JoinGroup/?agid=169
    XBW AMPED COMP
    11501176

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het zojuist gejoined.. :)

4. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook gejoined bij Amped 2.

Ik ben dr alleen niet echt goed in :)

Maar krijg je bericht ofzo, waneer je moet via XSNsports of moet je dat zelf uitzoeken?

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Wat voor een score halen jullie op millicent? Ik kom na een paar keer (5) proberen niet veel hoger dan 233.000 (bij de hoogste afdaling) :confused:

6. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    rond de 500.000. als ik de kabelbaan gebruik. (lees: als ik punten nodig heb)

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga nog maar ff verder oefenen dan ;)

Maar heb ook nog zeker niet alle stat points, en alle tricks, dus heb nog genoeg te doen :cool:

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga dit spel denk ik ook maar halen. Twijfelde tussen SSX3 en Amped 2. Maar het is zo dat je Amped 2 online kan spelen en dat heeft voor mij al een grotere waarde. :)
    Hoop dat ik geen spijt ga krijgen van mijn aankoop.

9. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel niet maar ik heb het de laatste tijd wel aardig vaak met blokkie15 gespeeld. En wat ik toen dacht op te merken in dat als je switch staat je de rechter analoge stick de andere kant op moet duwen dan de kant die in het boekje staat(regular riders). Want wanneer we normal stonden en we drukten naar rechts was dat indy en als we dan een rodeo flip deden en we kwamen switch terecht dan deden we indy toen we naar links drukten. Erg frusterend want we moesten voor een sponsor die van twisted grabs hield en we hadden voor indy de twist grab nog niet dus als we telkens per ongeluk indy deden was ie meteen niet meer amped :mad: .

10. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik het jammere vindt van amped 2 is dat je niet echt races tegen elkaar kunt doen.

Ik had een soort zelfde spel op de pc, genaamd boarder x ofsow....dat was veel afwisselender....nu is het alleen maar truckendozen op een baan.

Bij boarder x kon je kiezen uit de volgende zaken:
    - 1 grote jump en dan moest je een zo mooi mogelijke sprong doen en zo veel punten halen....
    -Trucken parkoers zoals dat nu bij amped 2 is....en dan zorgen dat je de highscore had...
    -Boarder cross....racen tegen 3 andere boarders en dan moest je ervoor zorgen dat je als eerste beneden was.....

Ik vind het vooral jammer dat er niet iets van racen in zit....dat had het spel veel toffer gemaakt.

Verder vind ik het spel heel tof, springen en trucken is heel gaaf gedaan...moet nog wat meer oefenen ik heb de eerste berg nog niet helemaal gehaald....zit nog vast bij de 3e photoshoot...

Je moet daar eerst springen op 1 rail en vervolgens naar de 2e toe.......door de ringen heen....

Ik zie jullie misschien wel online!

11. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    amped1 heet voluit Amped: Freestyle Snowboarding.
    freestyle is dus geen boardercross. amped2 is gebaseert op hetzelfde principe.

12. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hebt em ook gekocht woensdag, maar wat mij meteen opviel, en wat ik zwaaaaaar irritant vind is dat ze de balance voor het grinden op de linker thumbstick hebben gedaan ipv de triggers, en het draaien met je board terwijl je grind op de triggers ipv de linker thumbstick. In amped 1 was dit dus andersom en werkte heerlijk. Als ik nu dus een lekkere grind wil maken met veel punten geef ik automatisch een zwengel aan de linker thumbstick en hop vol op mn plaat. Heel erg irritant. Heeft iemand anders hier ook last van? En hoe kan je een volledige draai doen als je grind? met die triggers kan je niet helemaal om je as draaien?

Tot nu toe vind ik dat ze de besturing zwaar verneukt hebben. Ik heb het nog niet heel lang kunnen spelen en ik hoop dat het nog gaat wennen anders breng ik em gelijk terug, hoe een grote fan ik ook ben van deel 1.

13. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    het is een grote verandering, maar je went er wel aan. duurt een paar uur. een rotatie maken tijdens een grind is mogelijk maar is best moeilijk. gebeurt bij mij soms onbewust. ik zou het je niet uit kunnen leggen

Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  14. WORLD PIECE ED

WORLD PIECE ED Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff uit gaan checken dan

15. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel een vet spel

Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  16. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het allemaal wel een beetje door heb nu...

Ik unlock nu wat meer levels, haal de meeste van de sponsors en photoshoots....

Vindt het echt een supergame....

Wel een vraag...bij de 3e photoshoot op de eerste berg...moet je op een rail springen....en vervolgens naar een andere rail toespringen....hoe doe je dat? Gewoon A ingedrukt houden en dan loslaten? als ik dat doe...en je beweegt jezelf naar de rail toe dan val ik altijd....en zodoende haal ik die photoshoot niet...

Ook vind ik bijna GEEN gabs...waar zitten die ongeveer en hoe haal je die....?? Je ziet zo'n blauw lijntje lopen wat je moet volgen geloof ik...?? Ik volg dat lijntje...alleen dan wordt de gab meter niet gevult...hij staat bij mij op de eerste 2 levels nog steeds op 0.

17. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    je landing moet bijna precies op het aangegeven punt zijn.
    probeer het grind metertje naar de kant te laten lopen, het het metertje ver genoeg is moet je springen

18. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal het vanavond ff proberen...

Het unlocken van nieuwe levels lukt wel goed....Er blijft nog heel veel over om te unlocken....

Ik vind het tot nu toe echt een supergame....langzaam steeds beter...hoger...mooiere sprongen maken.....echt top...

19. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Photoshoot 3 van mountain 2 heb ik nog niet gehaald...maar wel de 3e photoshoot van mountain 1, waar je op de kabelbaan moet glijden...plus nog een gab erbij...ik moet voor mountain 1 nog 4 snowman's en nog 2 gabs....

Is het nu trouwens zo dat als je event 1 wint, dat je dan tegen pro 2 en 3 rijdt op mountain 1 en 2 of niet?

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Dit hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat het in tony hawk ook zo is.

Deel Deze Pagina