ik wil jullie vragen hoe ik door deze level kom...ik bevind me in een catacobe vol met zombies/mumies maar op een gegeven moment kom ik er een tegen.. midden op een soort vuurkamp! die vuur begint te spuugen!! wat MOT IK DOEN? kan hem niet neer knallen! ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
voor dat ik bij hem kom mot ik ook eerst die andere mumies knallen ! maar ik hoop dat je gelijk heb want ik knal me wat rond daar en hij blijft vuur spuugen waardoor ik weer dood ga!....schijtziek word ik daar van!
Probeer op afstand te blijven want dan raakt hij je niet, en als het het monster is dat ik denk dat het is, die had ik namelijk met een sniper in 2 keer door zn kop gekilld
ik hoop het mijn broeders ......wat vinden jullie trouwen van Ghost Recon: Island Thunder gister gekocht voor een schijntje maar wel eve wenen aan dat spel het speelt niet zo lekker als halo en rtcw als 1ps-schooter! ik zie die vijanden niet echt tip top op mijn vizier! en hij kleurt ook niet echt rood in vizier zoals hij dat bij halo en rtcw dat wel doet!
Deze draad had je denk ik beter in 'Help,Cheats' kunnen zetten denk? Maar goed, als je genoeg grenades heb moet het daarmee wel lukken Goodluck
Moved --> Help ik zou je topictitel ook willen veranderen, maar ik heb geen flauw idee waar je ergens zit