Ghost Recon: Island Thunder

Discussie in 'Algemeen' gestart door carvalho, 21 nov 2003.

1. carvalho

carvalho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie trouwen van Ghost Recon: Island Thunder gister gekocht voor een schijntje maar wel eve wenen aan dat spel het speelt niet zo lekker als halo en rtcw als 1ps-schooter! ik zie die vijanden niet echt tip top op mijn vizier! en hij kleurt ook niet echt rood in vizier zoals hij dat bij halo en rtcw dat wel doet!

2. KMN_DiVAS

KMN_DiVAS Chapelle's Show

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je Ghost Recon met Halo en RTCW vergelijkt zegt al genoeg... |:-

3. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Halo en RTCW zijn fantasie games en de Tom Clancy spellen benaderen meer de werkelijkheid.

4. carvalho

carvalho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee klm of wat dan ook! ik stel alleen een vraag! en dat zegt niet genoeg ok! ik vraag alleen wat jullie bevinding is van dat spel en ervaring!

5. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol je hoeft niet zo te keer te gaan, en idd het is onzin om gr it te vergelijken met met rtcw en halo..

6. carvalho

carvalho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals wat zijñ jullie bevindingen in dat spel! das toch niet zo moeilijk of wel? en ik vergelijk hem niet qua spel ik heb het over de vizier die daar in wordt gebruikt! en dat ik de vijanden niet snel zie zoal ik dat wel op rtcw en halo wel doe als 1ps schooter

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Halo is lekker raggen, maar dan ook op top-niveau.

De beide Ghost Recons zijn ook goede spellen, maar deze zijn zeer waarheids getrouw. In het echt verkleurd je vizier ook niet als je een vijand ziet... Van dat moeilijk bewegen heb ik niet zoveel last.

Maar het zijn beide topspellen naar mijn mening.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    het enige wat Halo en RTCW gelijk hebben aan de ghost recons is dat het allemaal fps'en zijn. Maar daar houdt eigenlijk iedere vergelijking op.
    Persoonlijk vind ik het juist lekker dat het vizier niet rood kleurt en dat de vijanden moeilijker te zien zijn. Dat geeft alleen maar nog meer spanning. Tenslotte is ghost recon een squad based shooter met een realistisch ondertoontje en in het echt zie je iemand in een camo-pak ook niet snel natuurlijk.
    Halo en RTCW spelen sneller, maar ik wil niet zeggen daardoor perse ook lekkerder. Het is wat je gewend bent natuurlijk. Als je eerst een hele tijd Serious sam speelt en je zou dan overgaan naar Halo lijkt ie ook ineens langzaam te bewegen.
    De hele opzet van het spel is anders.
    Ik zelf vind de beide ghost recons waanzinnig tof.. Ik hou wel van squad based shooters. Ik heb ook eigenlijk nooit problemen gehad met de besturing, zelf vind ik die voor dit type shooter gewoon goed.
    Als er 1 punt van kritiek is dat dat ik het jammer vind dat de hogere moeilijkheidsgraden moeilijker worden gemaakt doordat de tegenstander beter schiet, niet doordat ie tacktischer speelt. Dat vind ik wel jammer... Ik had liever gezien dat de AI van de tegenstander gewoon flink opgeschroefd was in de hogere nivo's en dat ze daardoor veel meer gebruik maakte van de manschappen en hun vaardigheden. (cover fire geven, beter dekking zoeken, beter gebruik van granaten.. dat soort dingen)

Deel Deze Pagina