Een lekkere RACEGAME

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 21 nov 2003.

1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Eerdaags wil ik eens een Racegame aanschaffen, maar wat zou op dit moment ( of in de nabije toekomst) de beste keus zijn?

Sega GT heb ik uitgespeeld, vond ik erg leuk, maar toen ik eenmaal de Ford GT concept nam was de uitdaging eraf, en het spel binnen een aantal uur uitgespeeld.
    Project Gotham Racing vond ik irritant moeilijk.
    Rallisport Challange kon mij niet zo heel erg boeien. Geen idee waarom.

Nu heb ik DTM racedriver nieuw voor 30 Euro in de winkel zien liggen, maar die kreeg op deze site 7,9 dus oftie dan echt geweldig is vraag ik me af.
    Zou PGR 2 of Need for speed underground de topper zijn die ik zoek?
    Of is burnout misschien een goeie keus?
    Over de F1 games die er nu uitzijn heb ik ook niet echt superveel positiefs gelezen/ gehoord.

Ik zoek dus gewoon een supergoeie racegame die niet frustie moeilijk is zoals PGR 1, maar uiteraard ook niet TE makkelijk.Wie helpt mij of heeft advies?

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond/vind rallysport challenge een machtige RACEGAME, het is gemakkelijker dan PGR1 en toch niet in 1 2 3 uitgespeeld. Maar het spel is wat ouder dan de rest (wilt niet zeggen dat het niet goed is) maar Rallysport challenge 2 is in de maak.
    Ik zou voor PGR 2 gaan. Omwille van moeilijkheidsgraad van PGR1

3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ik zou cker voor Project Gotham Racing 2 gaan. Ik heb persoonlijk de demo ervan gespeeld en ik vond het een spel om van te smullen:9

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    PGR 2 moetje kopen joh, tien keer beter dan dtm enzo :)

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Lord<>Snowboard nice avatar :eek:

ik sluit me bij amarant aan...prg2

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou persoonlijk gaan voor PGR2 omdat die gewoon ook echt heel goed is en een 10- kreeg in XBM.

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    PGR2, duh :)

8. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind colin mcrae 4 egt een heel goed realistisch racespel maar best wel moeilijk

en burnout 2 is ook een onwijs goed spel alleen niet echt realistisch

ligt eraan waar voor je gaat pgr 1/2 heb ik beide niet gespeeld dus daarover kan ik nix zeggen

9. TheFurryOne

TheFurryOne when bunnies go bad

Leuk Bevonden:
    0
    Vond DTM niet zo geweldig..... PGR ownz!!!!! echt super gaaf. vooral arcade......

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Het licht er een beetje aan waar je van houdt. Want Colin mcrea 3 en 4 zijn erg realistisch spellen. Maar als je Project gotham Racing 1 al niet leuk vond zou ik personelijk niet voor Project Gotham Racing 2 gaan. Ik zou eerder voor Colin mcrea, Midnight Club 2 of Burnout 2 gaan als je niet van PGR houdt. Overgens vind ik PGR 2 een erg leuke en goede game.

11. alibi

alibi Guest

project gotham 2 inderdaad!! zit er met smart op te wachten!kheb em besteld dus heb em zeker de 28ste!!!

ik denk overigens dat hij snel uitverkocht zal zijn!NFSU was vandaag ook al uitverkocht!

12. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond rallysport echt fucking goed zwaar verslavende gameplay, gaat snel en de mooste racegame op de xbox pgr2 weetkniet maar dies toch nog niet uit(24 november toch)?

13. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond PGR wel leuk, maar een gegeven moment werd het zo moeilijk dat het plezier daarmee ook verdween.
    Wat ik aan Rallisport Challange niet zo leuk vond was het feit dat je bij meerdere races in je eentje over een baan moet, en dat staat me best wel tegen. Je hebt zeg maar wel tegenstanders, alleen zie je die niet.
    Burnout heb ik nooit gespeeld, en ben ik wel zeer benieuwd naar.
    Ik heb een review gelezen van PGR 2, maar ik vraag me af of ie idd iets makkelijker is dan PGR 1, de moeilijkheidsgraad verpeste op een gegeven moment het plezier (zo goed ben ik er namelijk ook niet in).

14. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zeggen dat et makkelijker geworden is.

Ik denk dat je moet kijken naar CM4, Sega Gt online (als je Live hebt natuurlijk) en PGR2 dat zijn wel de race games nu denk ik.

15. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    PGR 2 is inderdaad makkelijker als deel één, maar dat kun je zelf helemaal bepalen. Je hebt net als in deel 1 medailles (toen brons zilver en goud) maar nu heb je er veel meer (met platinum moeilijker als goud en steel heel erg makkelijk). Het is echt een stuk makkelijker geworden als je dat wilt[/b], maar je kunt net als deel 1 (of zelfs moeilijker) je weer helemaal opvreten van frustratie (én genot ;)).

Dtm race driver (met live) is ook een leuke game, maar let op: het is aardig realistisch (héél anders dan PGR 1/2) en is toch wel anders opgebouwd, maar wel leuk (goede racegame maar geen topgame).

16. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht nog even!
    Dan koop je PGR2 (Project Gotham Racing 2)

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Wees niet bang, de instap van PGR2 is veel lager als bij PGR1. Als je het spel speelt op bijvoorbeeld Zilveren medailles, kun je bijna alle auto's unlocken. En heeeele vette auto's. Op zilver is hij nog heel goed te doen. Gold is voor de pro's en Platinum voor de cracks. Als je van een pittig spel houdt, dan kun je je hart ophalen want op Platinum is het echt pittig. Maar als je liever gewoon 'lekker' raced is het nu met alles silver ook heel goed te doen.

Ik ben zelf 1 van de mensen die PGR1 nooit echt veel heeft gespeeld. Dit omdat ik idd de leercurve te hoog vond, de AI te onvergeeflijk (wat ik juist in PGR2 weer wél cool vind), de besturing te veel op slippen en sliden enz. Nu in 2 is alles écht perfect gebalanceerd. Echt waar, ik kan me geen andere racegame bedenken die op dit niveau zit. En velen met mij, ook mensen die PGR1 niet heel geweldig vonden (lees ik regelmatig op Amerikaanse forums). Ik houd btw van wel pittige spellen, maar PGR1 kon mijn aandacht niet vast blijven houden. PGR2 wel. Uuuuuren per dag :)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het spijt me zeer maar dat is echt eenheidsworst. DTM Race Driver LIVE bied niks meer of minder dan andere racegames, eigenlijk alleen maar minder. Niks 'speciaals' bijvoorbeeld. Ben je uit op een Live racinggame, neem dan motoGP2 of PGR2 (of Sega GT Online, maar die heb ik nog niet gespeeld dus kan daar niet over oordelen).

19. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 all the way, I guess

20. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    DTM heeft wel een van de beste AI`s die zich perfect aan jou aanpassen, ik heb nu ik aan verschillende competities heb mee gedaan hier op XBW toch behoorlijk alle banen in de vingers, maar als ik dan nu opnieuw begin en ik rij zo goed dan heeft de computer zich daar binnen een paar races op aan gepast en kan ik al haast niet meer winnen en zo blijft het leuk... op live zou ik niet weten nooit gespeeld...vind PGR een beetje onrealistisch deel 1 dan...deel 2 niet gespeeld en Sega Online zou ik ook graag hebben...gewone Gt2002 heb ik ook gespeeld maar vond/vind ik niet zo goed als DTM...

Deel Deze Pagina