Laatst keek ik mijn spellen door en trof Nightfire aan, ik bedacht dat ik het laatste niveau nog niet gedaan had n enthousiast begon ik. Maar in het level Alpine Escape liep ik vast, op een gegeven moment kom je bij een poort die gesloten wordt, achter je komt dan een heli en die maakt mij de hele tijd af. Zelfs met een half schild en volle health krijg ik hem niet neergehaald en nu vroeg ik me af of er geen andere manier was. Mijn vriend zegt dat je door iemand neer te schieten zelfs kunt voorkomen dat de poort gesloten wordt maar hij heeft het spel op de Gamecube. Ps In eerdere niveaus redde ik het nog wel met op de heli schieten.
op de gamecube is hij pcies het zelfde dus als je je vriend nog een keer vraagt, dan denk ik wel dat je er uit moet komen, heb je misschien al ergens gekeken naar een hendel, uitgang, open raam ofzo volgens mij zat ik daar ook lang vast.
nogmaals, vertel me waar je zit, /edit verkeerd begrepen, maar vertel me nou maar waar je zit, anders kan ik je niet helpen natuurlijk..