Er zijn 5 Bonus wagens die je niet kan kopen, en ook niet kan Test-Driven, deze moet je als het goed is verdienen, wanneer behaal je ze?
Die haal je door de singleplayer modeus, Kudos World Challenge uit te spelen. Voor elke moeilijkheidsgraad waarin je die mode uitspeelt (zijn er 5) krijg je een auto aan het einde. Speel je hem meteen op de moeilijkste graad en haal je alles op platinum, dan krijg je op het einde alle auto's. Haal een paar op goud, dan krijg je er maar 4 omdat je dan maar op goud uitspeelt. Snappez vous? Deze auto's zijn niet te halen door multiplayer te spelen. Puur en alleen door Kudis World Challenge.
Nee, dat duurt nog wel even, ben op de helft met alles platinum. Ik speel alleen maar op platinum. Moet jammergenoeg nog meer doen af en toe (zoals op Live spelen)
Hehe ik was net aan het spelen, nou ja raceje afgelopen (porche terreinwagen) zie ik op de nummer 1 van die race Mirik staan (volgens mij was het een photcam race?)... was jij dat?
Mehehe ik sta op de meeste Nummer 1 posities, vooral iets verder in het spel. Mijn vroege scores waren gewist door scoreboards whipe. Komt wel verandering in als hij eenmaal officieel overal te krijgen is.
Bedankt, is wel een te snappen systeempje, maar als jij bv. één keertje een bronze medaille hebt gehaald in een speciale series, dan heb je die series dus gelijk ook pas op brons uitgespeeld, maar dan zal dit zeker ook gevolgen hebben voor de uitslag van het spel, dus 1 keer brons (en rest hoger), is game uitgespeeld op brons? En dan nog een vraagje, welke auto's moet ik invullen op Platina, Gold, Silver, Bronze en Steel, dus bv. CLK-GTR krijg je door Gold etc.
Nee, Op 18 November in Amerika, op 20 November in Japan, en op de 28ste komt hij in de Nederlandse winkels. Maar sommige personen op dit forum hebben dus: - Een illegale versie - Een Promo/Retail-versie om te reviewen (of om niet te reviewen ) - Een versie uit het buiteland, import dus
Ik heb gewoon volledige retail en ondanks dat ik me soms wel eens uitgeef voor 'pers' en ik regelmatig het een en ander recenseer val ik in geen van die drie categorien
Wat zijn de bonus auto's? Zou zwaar f#ck zijn als de Enzo pas beschikbaar is als je alles Platina hebt(zal wel niet, want dat betekent dat de casualgamers er nooit me kunnen racen).
Ferrari Enzo, kost net als de andere auto's in de Ultima klasse maar 22 Tokens, dus die kun je na een paar challenges al binnen slepen. Alleen, nog geen antwoord op mijn vraag, welke auto krijg je voor welke medaille? De Bonus wagens zijn: Delfino Feroce Mercedes-Benz CLK-GTR Porsche GT1 Ferrari 250 GTO TVR Speed 12
De volgorde van de wagens zijn zo: Steel: Delfino Feroce/Ferrari 250 GTO Bronze: Ferrari 250 GTO/Delfino Feroce Silver: Porsche 911 GT1 Gold: Mercedes-Benz CLK-GTR Platinum: TVR Cerbera Speed 12 Zoals je ziet weet ik steel en bronze niet zeker, ik geloof dat je bij steel de Ferrari 250 GTO krijgt (is toch "langzamer") maar goed het gaat toch om de hogere prijzen (Cerbera hehe). Nou ja, na een paar challenges is denk een verkeerd beeld, je moet natuurlijk wel helemaal tot de ultimate series spelen (wat overigens op steel te simpel voor woorden is). Btw hebben jullie ook nog zoveel tokens over? Ik ben nou bezig met Ultimate af te sluiten (heb bonus wagens nog niet) op gold (heb verder alles op gold) maar ik heb zo'n 247 (of meer) tokens over. Okee ik heb natuurlijk niet alles gekocht (ongeveer 2 wagen erbij gekocht per klasse) maar ik vind het wel veel. Zal binnenkort maar is al die andere wagens erbij kopen...
De Ferrari Enzo kan je in princiepe wel al na een paar challenges binnen slepen, en er dan via Xbox Live, Multiplayer of Time Attack mee kunnen rijden, alleen de KWS is natuurlijk niet mogelijk. Ben nu zelf de game eerst op Zilver aan 't uitspelen, en alles wat ik al Gold of Platinum mee kan pakken doe ik er gewoon bij, en dus heb ook al aardig wat autotjes kunnen kopen, zowiezo voor elke klasse een wagen, en verder heb ik in Ultima alle auto's gekocht en ben nu een beetje de interessante modellen eruit aan het pikken.
` Zit nu op level 43 (+- 775.000 kudos gehaald) en heb nog niet alle auto's, 92 vd 102. Daarbij nu de helft goud en de andere helft zilver gehaald (en zo hier en daar wat platina) . Per level moet ik nu meer dan 100.000 kudos halen en ik moet minimaal nog 4 levels voordat ik alle wagens kan kopen. Denk dat je dus ook pas compleet bent als alles (inclusief arcade) op goud is uitgespeeld. Snap niet dat jij kudos overhoudt, dan kan het niet anders dan dat je bijna niks gekocht hebt.
Ik heb ook in m'n post gezegd dat ik per klasse maar gemiddeld 2 wagens extra erbij heb gekocht, dus ik heb nog veel tokens over. Arcade ben ik nog helemaal niet aan begonnen (stom eigenlijk, maar KWC is veel beter) maar zal ik ook eens gaan beginnen.