Op de eerste plaats leuk om dit forum te hebben gevonden. Ik wil graag in dit eerste berichtje meteen met een vraag beginnen. Hopelijk wil/kan iemand mij verder helpen. In Conflict Desert Storm ben ik in South Baghdad aangekomen, in het level "On The Brink". Daar moet ik in een rioleringsstelsel zien te komen. Franklin blijft met zijn detector tegen straling aan het begin van het level staan dus daar kan ik al niks mee beginnen. Maar vrij snel heb ik met de 3 overige soldaten alle troepen uitschakeld en kom ik aan bij de deuropenen van het riool te staan. Alleen kan ik niet naar binnen terwijl ik zeker weet dat dit de juiste route is! Wie weet wat ik moet doen om verder te komen? Bij voorbaat dank! Richard
Inderdaad sorry!! ff wennen! Kan ik dit topic zelf verwijderen...anders mag het van mij worden weggehaald! Groetjes, Richard
Je moet zorgen Franklin ook op die plek komt. Je kan hem niet zelf besturen, maar wel orders geven. Geef hem het order om je te volgen en zodra hij ook bij het riool is eindigt de missie.
Welkom Richard1970! Ik zie dat je inmiddels al een nieuwe thread in games help hebt geopend, al had dat niet gehoeven hoor, ik had deze thread ook voor je kunnen verplaatsen namelijk Geeft verder niet, ik sluit deze thread, er kan verder worden gegaan in deze thread.