Ik had deze vraag al geplaatst alleen helaas in het verkeerder gedeelte Bij deze dus nogmaals; In Conflict Desert Storm ben ik in South Baghdad aangekomen, in het level "On The Brink". Daar moet ik in een rioleringsstelsel zien te komen. Franklin blijft met zijn detector tegen straling aan het begin van het level staan dus daar kan ik al niks mee beginnen. Maar vrij snel heb ik met de 3 overige soldaten alle troepen uitschakeld en kom ik aan bij de deuropenen van het riool te staan. Alleen kan ik niet naar binnen terwijl ik zeker weet dat dit de juiste route is! Wie weet wat ik moet doen om verder te komen? Bij voorbaat dank! Richard
(T)r@cer...bedankt voor de tip bij mijn andere posting(op verkeerde plaats), ik zal het meteen gaan uitproberen!!! En Herman inmiddels ook zie ik! groetjes, Richard
Het is inmiddels gelukt dankzij de tips. Had in het spel nog niet eens gebruik gemaakt van te geven commando's. Veel te snel ermee begonnen dus Toch nog ver gekomen zonder commando's al zeg ik het zelf groetjes, Richard
Al zo ver in de game en nog nooit met commando's gewerkt? Dat heb je toch knap gedaan. *) Conflict Desert Storm is een mooie game, alleen pak je hem niet zo snel meer als je hem al hebt uitgespeeld.
effe off-topic: Lieve richard ik weet niet of je ervaring hebt met forums maar je hoeft er niet telkens 'Richard' onder te zetten, want wij (en jij ook)zien namelijk aan de linkerkant van het bericht wel wie jij bent, oke?
Nadat Franklin de kernkop onschadelijk heeft gemaakt en een roldeur opengaat valt het niet mee! Aan alle kanten koment de Iraqies tevoorschijn. Geloof dat ik hetzelfde stukje al 10 geprobeerd heb We gaan gewoon stug verder...moet toch een keer lukken