Wie kan mij vertellen hoe ik die andere 2 auto's kan krijgen ik heb nu de standaard caddilac ofzo en een cobra gewonnen met een race maar er moeten er nog 2 zijn zit namelijk in laatste level tegen die draak maar wil nu wel weten hoe ik die andere krijg
die andere auto's moet je op dezelfde manier winnen en guns bij de trainingen (weet niet of je dit altijd kunt doen maar ik hebde auto's gehaald op het eiind van een chapter. dan heb je altijd een bonus cruise
Kweet niet of dit al gezegt is maar in de PU kreeg ie een 80... was cover view.. vonden m aan de ene kant goed en aan de andere kant ook weer niet
nee volgens mij niet die 24/7 zijn alleen voor extra moves te krijgen of sneller herladen of turbo te krijgen voor je auto. op het eind van een chapter bij bonus cruise x ofzo iets kan je nieuwe wagens
Ik heb True Crime nu even en vind het wel een okay game. 't is inderdaad een iets mindere versie van GTA maar daarom niet minder leuk. Ik zou hem zelf niet kopen omdat ik niet echt van racen hou, maar m'n broer(tje) is heel blij dat ik hem heb gewonnen. Erg bedankt dus XboxWorld.nl, vooral namens broer(tje)
Wat leuk een blije winnaar. Je hebt h’m verdiend hoor, je was namelijk de enige met de juiste antwoorden…lol
In het midden gaan staan, zorg dat je snelle schiet- en reloadupgrades tot je beschikking hebt en volg hem goed en ontwijk zijn vlammen en schiet alsof je leven ervan af hangt.
Kep h'm net uitgespeeld, alles op 100%!! Ik vond het een leuke game, maar had het verhaal wel wat langer verwacht. Ik heb zo'n 10 dogbones gevonden. Eigenlijk heb ik geen zin om ze nog allemaal te gaan zoeken. Wat precies krijg je dan met Snoop Dogg?
je kan met Snoop op "Dogg patrol" je krijgt een uur om dan misdaden op te lossen, erg grappig. Hij lijkt ook nog eens erg goed! en hij lult bijna net zoveel als Nick alleen scheld hij zich helemaal scheel zn auto is een lowrider die je met links en rechts (d-pad) kan laten stuiteren. erg coole game, alleen buggy als de fokkerij! ik heb nou een keer gehad dat ie op 3 frames per seconde speelde...en ik er toen maar uit moest (in dat potje 8 dogg bones gecollect...mooi kwijt natuurlijk..) en daarnet liep ie keihard vast toen ik uit de auto stapte.
true crime streets of LA uitgespeeld zeer vermakenlijke game aleen mocht wel iets langer ik heb genoten van dit spel ,maarja nu ik hem toch heb uitgespeeld valt er bijna nix meer te doen en boeven pakken sucks ga hem dus effe verkopen op marktplaats
Mister: Je moet bij die draak je sniper view gebruiken( R-trigger),dan die draak in zijn bek schieten en hij legt zo het loodje.Dit werkt ook bij die vuurbollen voordat je die draak krijgt,alleen moet je dan op de ogen richten. Blackspider: 8 episodes+4 episodes voor de 2 andere endings