ea sport en live

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door n.e.r.d, 16 nov 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ondanks dat EA online nog niet heel erg veel heeft 'gescoord' blijft de EA Sports serie natuurlijk wél een serie die je graag goed vertegenwoordigd op je Xbox ziet. Dus dat is mét uitgebreide Xbox Live support. Xbox Live zou voor FIFA bijvoorbeeld mogelijk moeten maken dat je met 22 man speelt, of in ieder geval meer dan 2. Met een SSX4 zou het leuk zijn om met een man of 10 van een piste af te roetsjen, en ook een Need for Speed Underground zou goed kunnen scoren met een goed uitgewerkte Live functionaliteit.
     
  2. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Live wordt pas volgend jaar mogenlijk, waarschijnlijk.
     
  3. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Gammo heeft in haar laatste aflevering gezegd dat MS en EA aan het onderhandelen zijn, en dat was bij mij ook al bekend:

    http://xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4392

    Maar Gammo trok daaruit de conclusie dat EA volgend jaar al met XBox Live-supported games zou komen, maar wat is daarvoor hun bron?! :confused: Volgens mij hebben ze dat er gewoon bij verzonnen ofzo :+
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tsja waarom niet? Gammo zegt, net als iedereen op het internet en dat zijn geen leugens, dat EA en MS onderhandelen. Wanneer die onderhandelingen leiden tot een toezegging van EA om Live games te ontwikkelen dan kan je dat toch al gauw terugvinden. Niet binnen drie maanden, maar wél bij bijvoorbeeld een FIFA, die pas in de herfst weer komt.
     
  5. n0t0ri0us

    n0t0ri0us --------------

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar komen, die deal tussen EA en Microsoft..

    NBA Street 3 over Live _O_
     
  6. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    De volgende need for speed, OP LIVE!
    Hopelijk gebeurt het wel, want EA maakt zat goede spellen.
    Niet mega toppers, maar gewoon ''goed''.
    Op The Sims na dan, daar word ik gek van:p
     
  7. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zie je toch hoe groot de invloed van EA is op de huidige markt. MoHaa2 lijkt me ook wel lagge :p
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan het ook omdraaien roberto,maybe wil EA nu opeens wel graag,want in mijn ogen lijdt de verkoop er toch wel onder.En ik vind niet dat EA slechte games maakt,ze gaan soms wat te makkelijk om met hun licentie (of gewoon een beetje lui).Maar ik vind wel dat ik als gamer recht heb op een volledige versie (dus incl. online),want je betaalt ook de volle prijs.En ik denk dat EA de geruchten over PES ook wel meekrijgt.En zeg eens eerlijk als je met PES wel online kan(en dat geld ook voor SSX-Amped 2 bv.),waarom zou je dan EA-games kopen.
     
  9. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    daarom
    het is eigenlijk net als met de playstation 2
    die moesten ook wel op internet anders dan koop je geen playstation 2
    want zeg nou zelf
    als je 2 soort gelijke spellen hebt en de ene is op live en de andere niet
    nou dan weet ik wel welke ik zou kiezen
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    precies N.E.R.D. ,daar ben ik het volledig mee eens.En ik denk ook dat EA dit zelf ook door begint te krijgen.Misschien zijn ze wel geschrokken van het nivo van games als Topspin en Amped(die wel live ondersteunen).Maar laat EA maar komen want Street live of SSX live dat wilt deze jongen ook wel op zijn groene doosje
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik hoop echt dat ea live gaat ... EA moet er nu toch achter zijn gekomen dat de ze meer Xbox games kunnen verkopen als ze Xbox live gaan ondersteunen ...
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat we dat allemaal wel beetje hopen,want EA heeft altijd wel een game die interessant is.Is het geen sportgame dan wel LotR of MoH.Denk ook wel dat het allemaal losloopt.Komt toch regelmatig voor dat iets "exclusief" is op een console,en dat blijkt dan achteraf toch niet zo "exclusief" te zijn.Denk maar aan GTA.Maar ja uiteindelijk draait het toch om omzet en dus zal EA wel moeten.Er zijn toch al zo'n miljoen Live-gamers en dat zullen er alleen meer worden.Simpel reken sommetje voor EA lijkt me.
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    of dat je gewoon met z'n 4en op fifa 2005 zit te spelen
    dat zou ook wel lachen zijn
    allemaal vrienden enzo uitdagen
     
  14. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier sluit ik me bij aan. Maar dan "marktaandeel" in plaats van "omzet". EA was in eerste instantie niet zo geinteresseerd in Xbox l!ve omdat ze hun eigen online systeem hadden. Maar nu L!ve steeds meer gebruikers krijgt en Xbox gamers nog de enige doelgroep is die EA games nog niet online kan spelen wordt het nu wel interessant. Het was waarschijnlijk een soort van "eerst zien, dan geloven" instelling van EA.
     
  15. TheBlackEagle

    TheBlackEagle FullCourt

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Who cares, EA is al jaren aan t kloten met zn sportgames, XSN is bijna in elke sportgame beter alleen hebben ze nog geen voetbalgame als enigste nadeel. En zoals andere al zeggen als EA geen live ondersteuning geven aan hun games gaat dat slecht uit pakken voor hun kijk maar naar de verhouding
    XSN-EAsports waar Ea alleen nog een beetje in de buurt blijft omdat ze bekender zijn en een voetbalgame hebben.
    Oke ze hebben veel andere goede titels maar vanwege de snelle stijging van de l!ve gebruikers moeten ze wel anders worden ze straks gewoon gebanned door de meerderheid van de gamers, en ceker degene die L!VE hebben.
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    I Care!!

    Ik zou Battlefield wel online willen zien!!
     
  17. TheBlackEagle

    TheBlackEagle FullCourt

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok Dat is een van de weinige EAgames die ik ok wel online op de xbox wil zien. Maar EA kan toch niet lang meer om de L!VE, want het is gewoon de beste console community.
     
  18. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    STel je voor, lekker co-oppen met de nieuwe Harry Potter! hihi.
    Maar hopelijk sluit EA zich er wel bij aan, want EA maakt goede games!
    Need for Speed Underground over L!ve lijkt me zo gaaf, wagens enzo uitwisselen!
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    BlackEagle:Gelukkig maakt EA ook andere games als sport games,ik wil Need 4 Speed wel online doen of MoH of LotR.En buiten dat speel ik liever SSX3 online dan Amped2.
     
  20. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die xsn sportgames beter dan die ea sportspellen
     

Deel Deze Pagina