Harde Schijf Wissen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door le_dion, 23 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    oke oke als julie me neit snappen in het kort en duidelijk er is een code je weet wel knopjes indrukken met je joy stick dat zwarte ding weet je wel en dan wordt je hele harde schrijf gewist zodat ik xboxlive opniuew kan installen. Dus zal maar zeggen hij wordt geformat c: die code is er maar bij de help desk zijn er problemen dus kennen ze hem net vinden en andere dingen ook niet dus wie weet die code.

2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Gebruik nou eens punten en komma's. Je kunt het wel, kijkend naar je signature, er is zo niets van je verhaal te maken.

3. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar als je dit nog niet snapt.

Hij heeft de helpdesk gebeld omdat er iets mis wat met zijn xbox ofzo. Toen hebben ze hem verteld dat er een code is om je HD leeg te maken. Zijn vraag is of iemand deze code weet. De helpdesk kon hem niet helpen omdat hun systeem gecrashed was..

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het nog steeds nergens naar lijken. Zulke troep weiger ik om open te laten staan. For god's sake, kijk je posts toch eens na voordat je iets posts. Met "gebruik leestekens" bedoel ik niet dat je 1 punt achter je verhaal kunt zetten om voor de rest een even onleesbaar verhaal over te houden. Daarnaast barst het van de spelfouten.

Ik geef je nog één kans, maar ook deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina