Games Releaselijst ?!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door tjoekie, 23 nov 2003.

1. tjoekie

tjoekie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    releaselijst

Hallo kan iemand mij helpen.
    Ik ben heel erg geinteresseerd in een releaselijst van wat er de komende weken allemaal voor games uitkomen op xbox.
    Wie weet waar ik een goede releaselijst kan vinden waar in 1 lijst de releases opstaan van nov, dec en eventueel januari?

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    er komt elke maand aan het begin een artikel van games van <...> of <...> en die van november staat bij artikelen en dan games van november.

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Klik en voor een goede site met releasedatums: Tothegame.com

Welkom op XBW trouwens! Xboxworld maakt elke maand netjes een lijst met releases, dus volgende keer kan je het zelf makkelijk nalezen.

Groetjes, Max ;)

/edit Wilt de mod die de hele tijd zo irritant mijn post zit te editen daarmee stoppen a.u.b.?

Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je bent nieuw hier zie ik :) Dan is het altijd handig je even te orienteren op een forum, en de bijbehorende 'FAQs' te lezen. In dit specifieke forum, Xbox Games Forum, hebben we ook een aparte FAQ. Die is hier te vinden. Daarin staat het een en ander over releasedates.

Daarnaast maakt XBW voor elke maand altijd een artikeltje met daarin de aankomende games beschreven.

5. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen heeft het al over gehad maar om het je makkelijk te maken: klik

Deel Deze Pagina