Beste allemaal... Ik heb GTA 3 Double Pack uit Amerika... (Nee, ik heb een Amerikaanse Xbox, geen gemodificeerde...) Echt heel vet... De knoppen zijn perfect ingedeeld... Net zoals bij racegames... Linkertrigeer Remmen, rechtertrigger gassen... Y uit/instappen X springen enz... Echt de moeite waard om te kopen, de graphics zin niet zo mooi, maar niet minder mooi dan die van True Crime... (Misschien zelfs mooier naar mijn mening) Cyb
Kijk dat vind ik nu nog eens interresant nieuws!Zitten er ook veel Bugs in en dergelijk, want daar ben ik zeer benieuwd naar.
De graphics zijn niet zo mooi, hier vielen juist veel GTA fans over bij True Crime, de gameplay van GTA is ook al niet vernieuwend, maar wat wil je met een game van een jaar oud. Wat heeft dit spel eigenlijk dan nog toe te voegen op de Xbox…
Ik heb hem ook op xbox, maar heb hem nooit op pc of ps2 gespeeld. Ik heb wel van andere die hem ook hebben gehoord dat er wat kleine details bij gekomen zijn, zoals waterdruppels op je beld als je een waterpaaltje omver rijdt. Ik weet niet of dit op de pc versie ook al was.
Mijn neef heeft die game opgestuurd voor mn verjaardag, dus ik weet niet hoe duur het was... Ik heb nog maar 1 Bug ontdekt... Ik kon door een muur rijden... Bij veel bloed en kogels loopt ie niet traag... Duss... Verder is de game echt gaaf, goeie muziek, mooi beeld, goede gameplay... Echt de moeite waard... Cyb.
Laten ze maar eerst die BUGS eruit halen voor dat ze GTA3 gaan uitbrengen in Europa. Een game vol met BUGS hoef ik niet !!!
Je moet lezen... Ik heb maar 1 bug ontdekt... Meer niet, dus je kan er niet van uitgaan dat er nog heel veel inzitten...
Wat mij zo aanspreekt is hoeveel uren ik waarschijnlijk zal slijten achter mijn Xbox met deze vette game! Kelovitz
Maar ik ga hem denk ik ook gewoon kopen omdat de serie GTA gewoon heel erg goed is en ik vice city op de pc ook heel goed vind! Maar GTA 4, als die naar xbox komt en als die uit is ben je toch nog wel een eeuwigheid verder met het uitstellen enzovoorts, want ik had ergens gehoord dat GTA 4 naar xbox kwam ofzo.....Maar dat zien we dan wel weer!
Voor mensen die em op de PS2, pc ofzo al hebben uitgespeeld is het niet echt vernieuwend... Alle missies zijn hetzelfde... Maar rondracen en moorden is ook leuk... Cyb
Ik dacht dat ze hadden gezegd dat de graphics zouden worden aangepast voor de xbox maar dit is dus niet zo? Is er dan niemand die de game ook op de pc of ps2 heeft gespeeld en hem nu op de xbox heeft, en mij kan vertellen of het grafische beter is geworden dan.....