Lag in Top Spin?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tr@m$, 23 nov 2003.

  1. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iedereen last van lag in Top Spin of niet?

    Ik namelijk wel, en dan echt altijd, 2 keer niet gehad.
    Je kan zelf wel bedenken hoe irritant dat is omdat je al een seconde van tevoren de knop moet gaan indrukken en dus vaak foutzit. Of je slaat altijd een zacht bal, winnen lukt dus bijna nooit.

    Mijn internetverbinding is ADSL basic, up en downstream weet ik niet zo uit mijn hoofd maar dat zou meer dan genoeg moeten zijn.

    Ik weet ook zeker dat ik geen Kazaa of zoiets aan heb staan.

    Is dit misschien een fout in mijn examplaar?

    Help me aljeblieft want dit verpest alle online speelplezier!
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het kan ook aan je tegenstander liggen .. dus heeft hij ook basic en geen kazaa draaien

    (het kan niet aan je versie van top spin liggen) het kan alleen liggen aan jou verbinding of de verbinding van je tegenstander
     
  3. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als me tegenstander een slechte verbinding heeft, ik host heb ik dan ook lag?
     
  4. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij host dan zou je er,geloof ik, een stuk minder last van moeten hebben
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan een beetje gaan schokken omdat zijn data niet zo snel er is zeg maar, kan beeld even stil staan. Best rot.

    Je adsl basic heeft genoeg bandbreedte hoor trouwens. Daar ligt het niet aan.

    Wat ook klopt is... is dat heel veel mensen gewoon zitten te downloaden terwijl ze op Live zitten. Niet gek dat het dan schokt... Ik gebruik een Direct Connection dus zonder pc ertussen en dat werkt altijd perfect. :)
     
  6. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier spijtig genoeg ook af en toe last van. Ik kan dan met moeite een risk shot of drop shot uitvoeren!
     
  7. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook..en ik heb ADSL comfort....vet irri....
     
  8. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb kabelfoon ultra en ik heb nergens last van bij mij gaat alles perfect!!

    nou ja perfect ik bak er online geen bal van maar dat ligt niet aan mijn verbinding hahahaha :D
     
  9. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb chello, en kan echt niet normaal serveren, gevolg is dat ik dus ook echt geen servicegame win. Ik word helemaal gek van die kut lag in dit spel, het heeft het echt helemaal verpest. Het vreemde is dat risk shot in de rally wel goed goed, maar service niet, en normaal terugslaan gaat ook altijd superzacht, dus dat pikt ie ook veel te laat op, nee geen goed woord heb ik over voor deze waardeloze netwerkcode.
     
  10. 50bZERO

    50bZERO Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Chello, tja...

    Geef alsjeblieft niet het spel de schuld van het feit dat jij Chello hebt. Dat je snel kan downloaden betekent absoluut niet dat jij een stabiele verbinding en een lage ping hebt.

    Ik heb 100mbit uni lijntje dus ik heb natuurlijk niet te klagen. Maar elke Chello gast waar ik tegen gespeeld heb zorgde voor extreme lag, en het nare is dat allebij de spelers er last van ondervinden.

    P.S. Ik heb trouwens wel gemerkt dat na tienen alles echt veel soepeler gaat, dan loopt het internet een beetje leeg, en zijn alle verbindingen wat stabieler.
     
  11. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook geen lag meer CHELLO naar demon 1 mbit upload
    en een pr8tige 8mbit download.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nogmaal het kan niet aan het spel liggen, eerder aan je verbinding. Deze game heeft wel meer brandbreedte nodig dan andere xbox spellen
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Fardo, het kan wel aan het spel liggen hoor? Als de netcode gewoon totaal niet goed is geoptimaliseerd, dan krijg je dit soort taferelen.

    Ik weet niet of dit het geval is. Maar dat er iets niet helemaal lekker loopt is zeker. Top Spin is het enige spel waar ik lag in heb. En die keren dat ik het had was echt zwaar, heel zwaar irritant. Niet een beetje, maar mega.

    Toch vraag ik me af waarom dit spel zoveel bandbreedte nodig heeft. Er hoeven enkel data van 2 spelers, de bal, en nog een aantal dingen te worden heen-en weer gestuurd. Bij een spel als PGR2, of MotoGP2 oid gaat het toch om veel meer data :confused:

    Het lijkt alsof dit (samen met de korte singleplayer) toch behoorlijke minpunten zijn van een verder bijna perfect spel.
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt helemaal gelijk. En dus is het absoluut geen perfect spel. Er zitten namelijk veel meer minpunten aan dit spel. Lange laadtijden, te veel replays en andere schermen tussen elk punt.
     
  15. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Chello is natuurlijk ook niet de beste aanbieder, maar met andere games heb ik zeer duidelijk veel minder lag! Maar goed het is inderdaad maar eens tijd om over te stappen op een leuk adsl abonnementje.
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ADSL 2048/512 en ik heb ook tevaak last van lag..maakt niet uit of ik host of niet
     
  17. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja en daardoor kan ik maar geen lekkere pot spelen...:mad:
     
  18. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    'Gelukkig' ben ik dus niet de enige. Maar is er een kans dat bijvoorbeeld dmv een patch de code wordt geoptimaliseerd ofzo? Want dit verpest de fun wel voor een groot deel.
     
  19. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat al te twijfelen om dit spel te kopen. Ik ben nu echter er van overtuigd dat ik hem maar beter kan laten liggen.
     
  20. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, vandaag heb ik weer helemaal geen last van lag gehad, vreemde zaak, zo is het toch een erg leuke game.
     

Deel Deze Pagina