1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nieuwe X-bazar regel TE streng.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 23 nov 2003.

  1. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het en goed idee en het is nu een stuk rustiger op de site of lijkt dat maar zo.
    Het snel kicken vindt ik op zich niet zo erg maar het schrijven van loze kreten vind ik nog erger.
     
  2. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    fg

    als je een thread niet om de 12 uur ofzo kickt dan staat hij al twee paginas verder ofzo en daar kijkt niemand meer.

    wie heeft er nou last van als je een thread kickt.
    daar word je toch niet ziek van ofzo.
     
  3. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn we eindelijk van dat eindeloze gekick af, aplaus _O_
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: fg

    De xbazar modjes, want die zitten dan de halve dag kicks te lezen :+

    Edit: Op deze manier hebben mensen die niet de hele dag online kunnen zijn (telefoon mensjes etc.) hun draad toch net zo lang in de spotlight als degene die hier de hele dag rondhuppelen en om de 4 uur een schop geven. 't is gewoon een kwestie van wennen dat je verder moet/kan kijken dan de eerste tien posts
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is ook echt vreselijk erg om onderaan op die 2 (en daarna misschien nog op 3 ) te moeten klikken hoor :mad:

    Kom op, zitten we nou op een forum of niet? Zijn we voortaan te lui om door 1 klik een nieuwe pagina te openen? Je klikt wel op X-Bazar forum maar je bent te lui om de 2e pagina te openen...
     
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, we zijn niet te lui om pagina 2 te openen, maar de aanbieders komen op pagina 2 terecht als ze niet vaak genoeg kicken waardoor er minder kans is dat je game verkocht wordt (omdat iemand anders die op pag 1 staat dezelfde game aanbied bijvoorbeeld).
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    en iemand die om de 5 uur komt kicken verdient 't dus meer om een game te verkopen dan iemand die niet irritant is :confused:
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een erg goede regel. Als ik een thread zie staan met rond de 10 reacties denk ik bij voorbaad al dat de game die genoemd word in de titel al verkocht is, maar als ik dan op de thread klik blijkt dat het meerendeel kicks zijn.

    Verder is het ook gewoon zeer onnodig te kicken. Wil je een bepaalde game, dan is de zoekfunctie een prima hulpmiddel. Ben je aan het rondkijken naar koopjes, dan lees je toch wel de eerste 3/4 pagina's door.
    Petje af dus voor de moderators! Word er zo een stuk overzichtelijker op.
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    En stel nou dat je rond 23:30 post om een reactie te geven op je boden, en je om 0:30 een ander bod krijgt op een ander forum, moet je dan die laatste post editten of mag je dan wel posten?

    *In zo'n geval zit en voor de zekerheid het eerste heeft gedaan O-)
     
  10. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Het gaat hier om KICKEN en niet om POSTEN, reageren op een bod mag dus altijd :) Mits het wel reacties zijn op verschillende posts
     
  11. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoelde eigenlijk of ik dan "Er is €.. geboden op.." mocht posten, of dat ik 't moest editten in die post die ik om 23:30 maakte :p.
     
  12. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Nou ja kijk: Het is allang gebruikelijk om als je een hoger bod krijgt dat al genoteerd stond, je eerste post editte om zo de bezoekers van je thread op de hoogte kan stellen van het hoogst geboden bedrag voor hetgeen wat je aanbied :)
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar zoiets vermeld je dan maar doormiddels van edit bij de eerste post. Daarvoor hoef je niet weer een reply te maken, dat is volgens mij verboden want lijkt op een kick...
     
  14. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind de regel wel goed, maar het word zo ontiegelijk druk op het xbazar forum, een half jaar geleden bleef je thread gewoon 2 dagen op pagina 1 staan :'-(

    Misschien makkelijk om een aantal sub-fora aan te maken in xbazar?
    Zoals:
    -Live Games
    -Ruilen
    -Kopen
    -gezocht
    -DVD's

    Misschien dat het daar wat overzichtelijker van wordt, en dan blijft je thread ook langer op page 1 staan :)

    Grtz Blokkie
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan verliest iedereen totaal het overzicht.
    Eerst door a 5 fora heenspitten, om iets aan te kunnen bieden.

    Neh, leuk bedacht, maar helaas. :)
     
  16. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Doed...dat zei ik ook:confused: |:-
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    dan gebruik je de zoekfunctie toch? Dat zeggen jullie tenminste altijd :{

    Maar goed....het x-bazar wat er nu is werkt aardig volgens mij dus ik zie het probleem niet zo. Tuurlijk is het irritant dat je thread (op de drukke momenten) echt na 2 a 3 uur al van de pagina is verdwenen. Dat kicken vind ik zelf niet zo'n probleem omdat ik er nooit meer kom (vanwege de chaos altijd) maar ik snap dat mensen dat niet leuk vinden.
    En idd het x-bazar opsplitsen lijkt mij het beste idee maar dat is wel vaker voorgesteld en dat gaat dus echt niet gebeuren.
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Opsplitsen schiet niet op. Wil je verschillende dingen kwijt moet je 5 threads aanmaken voor je spullen en telkens 5 keer reageren. Terwijl je nu alles kwijt kan in 1 thread. Daarbij is het een stuk onoverzichtelijker voor mensen die iets zoeken. Ook met searchfunctie moet je toch nog 5 subfora doorzoeken.
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja 5 sub fora is ook een beetje te maar bv gewoon opdelen in...gezocht, te ruil, te koop is toch niet echt een probleem.

    En dan moet je misschien 2 threads aanmaken.....je hoeft tenminste niet meer 500 keer per dag te kicken.
     
  20. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn mening: als mods begrijp ik het, dat je niet constant met dit soort zaken bezig kan zijn, maar ben het ook eens met hutkofer dat 24 uur wel wat lang is. Hadden we niet eerst een test/overgangfase kunnen krijgen van 12 uur ?
    In tegenstelling tot veel anderen lees ik geen 8 pagina's door, maar hou meestal op naar pagina 3 of in goede doen pagina 4.

    O-)
     

Deel Deze Pagina