Conker op de xbox!

Discussie in 'Algemeen' gestart door lulfiep, 24 nov 2003.

1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net in het artikel 'de toekomst van Rare' dat Conker op de xbox komt. Ik herinner mij het spel goed van de n64 van mijn neefjes. Vooral de mp was echt geweldig! Heeft iemand enig idee wanneer die uitkomt?

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

He pssssst Lulfliep...ff tussen ons he..maar der schijnt hier een soort van zoekmachine te zijn die bijna alles wat je zoekt kan en zal vinden..kijk nu is rechtsboven in je beeldscherm..daar zie je hem staan als het goed is:cool: Aan niemand doorvertellen he..stel je voor dat nog meer mensen die functie gaan gebruiken:eek: Anyway, hier is al een thread over ;) Groetn

3. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    lulfliep heb jij onder een steen geleefd?:+ . Is niet lullig bedoelt hoor, maar dit is al heeeel erg lang bekend:)

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Het mag dan misschien wel al lang bekend zijn maar het is nou niet zo dat er erg veel nieuws over is geweest. En hij vraagt naar een mogelijke release datum en die geeft niemand. Als jullie dat nou gewoon eens zouden doen dan zou het allemaal een stuk sneller gaan :{

Maar goed de game heeft nog geen release date maar verwacht 'm maar begin 2004.

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Waarom dat gaan zitten opzoeken als er al een thread over is waar hij ook zijn antwoord kan vinden? Als ie het wil weten dan kijkt ie maar in die thread en als ie dan nog een vraag heeft kan ie hem meteen daar stellen...easy peasy..no problem:cool:

6. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  7. tose

tose Gast

Leuk Bevonden:
    0
    jup, jammer dat het een remakeje betreft met hopelijk genoeg extra functies

Deel Deze Pagina