Recent zakelijk in de VS geweest en daar voor mijn zoontje twee spellen en de DVD remote controller gekocht. Zou op iedere Xbox werken werd me verteld. Ik hoor jullie al lachen, mooi niet dus.... Ruilen wordt een beetje lastig. Is er een 2ehands markt waar ik het spul zou kunnen slijten, of kan ik de Xbox wellicht geschikt maken? Dank, een Xbox amateur.
Ey Dirk S, Op dit forum is een eigen 'ruilbazaar': http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=16
Je zou kunnen ruilen op dit forum zelf, of op Marktplaats.nl. En de enige manier om Amerikaanse spellen op een Europese Xbox af te spelen is door hem om te bouwen.
en dat wordt hier niet geaccepteerd. je garantie vervalt ook. Maar er zijn genoeg mensen met een NTSC Xbox, dus gewoon ruilen op xbazar
Je kan hem niet afspelen op je europese xbox omdat deze het woord "PAL" draagt. dit betekent dat je alleen "PAL" games er op kan draaien. In Amerika gebruiken ze "NTSC" en je begrijpt t al die kunnen alleen op amerikaanse xboxen worden afgespeeld. Dus je kan ze proberen te verkopen aan amerikanen, mensen met modchip (niet teveel over praten, ze zijn hier heel gevoelig over ) of iemand die een amerikaanse xbox heeft gekocht. je kan er natuurlijk ook altijd zelf een amerikaanse xbox kopen success
Jongens, ik wil het woord "modchip" of "ombouwen" hier niet meer horen. Zoals al gezegd, je kunt X-bazar proberen, er zijn wel een aantal mensen hier met een Amerikaanse Xbox, misschien hebben zij er iets aan. Vermeld dan wel duidelijk dat het om Amerikaanse spullen gaat die niet werken op Europese Xboxen
Dank jullie wel! Ik baal echt enorm, zeker nu het al zo lastig blijkt om voor die kleine jongen (6jr.) iets leuks te krijgen.... Ik ga maar eens zien of ik voor "Scooby Doo !, Night of 100 Frights", "Odd Parents, Breakin' da Rules" en mijn remote contoller nog wat kleingeld kan maken. Nog tips voor vraagprijzen? Ook nu weer reeds nu mijn dank!!
vaag, hardware hoort gewoon te werken op elke xbox. Of zouden die remote controllers regio codes hebben, netzoals de dvdspeles.
Ik zie op de "opengeknipte" verpakking een "1 in een wereldbol" staan....... Het maffe is dat de Xbox wel DVD's opstart maar de knoppen op de remote niet lijken te werken. I feel such a fool, THNX
/Mod >>Edit<< En een waarschuwing voor Williewonka, voor het nogmaals geblaat over ombouwen. Gewijzigd door Darkwing
Remote Controls hebben een regiocode, die van jou is regio 1 en werkt dus alleen met regio 1 (Amerikaanse) dvd's. In Europa heb je regio 2 dvd's en moet je dus ook een Europese Remote Control hebben. Andere hardware, zoals controllers, werkt gewoon op alle Xboxen.
Hellup! Nu word ik gek. Vrijdag jl terug in NL, Xbox (met "DVD dingetje" erin) begon hij nog met afspelen van DVD's, maar remote gaf geen gehoor. Vandaag, helemaal niets meer.
Khad voor die kleine lkker een gamecube gekocht..! veel kidser en leukere games voor de jonste doelgroep...
Ik denk niet dat je er nog veel aan kan doen. Ombouwen is uiteindelijk alleen maar nadelig, dus daar zou ik sowieso niet aan beginnen. Wel zullen er vast en zeker mensen zijn die zo'n NTSC Xbox thuis hebben staan, dus misschien een tip om ze te verpatsen. Ik raad je dan wel aan naar www.ebay.com of marktplaats.nl te gaan, want op dit forum geef ik je weinig kans. Het zaakje met de dvd remote is gewoon weird. Contact opnemen met Microsoft lijkt me de beste oplossing. Misschien dat iemand anders hun nummer weet?