1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

help me xbox live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door leodavidowski, 24 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leodavidowski

    leodavidowski Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een xbox gekocht en ik heb nu 2 manden xboxlive ik heb alles ingevoerd tot dat ik bij het creditcard number enzo kom .dus ik kan niet xboxlive . weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
     
  2. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Je moet daar een geldig credit card nummer invoeren, inclusief de excacte gegevens van de eigenaar.
     
  3. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is je probleem nu? Je hebt geen credit card? Tja, dan kan je ook niet op live... Je hebt gewoon een cc nodig. Of je moet wachten tot volgend jaar, dan komen er een soort 'scratchkaarten', een soort beltegoed kaartje, maar dan voor xbox live.
     
  4. leodavidowski

    leodavidowski Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    maar die actie is tog gratis voor 2 maanden . dat hoef je tog niet te betalen ?
     
  5. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar je hebt wel een cc nodig. Maar je hoeft inderdaad niet te betalen.
     
  6. leodavidowski

    leodavidowski Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    owja das klote man... slaat nergens op!!!!! maar thnx vooor de info
     
  7. leodavidowski

    leodavidowski Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    maaruh ik was vergeten ik heb wel zo n krasding en dan moet je die code invoeren , maar dan krijg ik weer die creditcard shit
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn neit de scratch kaarten, dat is de code die je meot invoeren en je hebt hoe dan ook een Credit Card nodig hoe dan ook, tot die scratch kaarten als die er al komen!
     
  9. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat doen ze, omdat ze niet allemaal chappies willen op xboxlive. Met het cc nummer kunnen ze je adres enzo checken!
     
  10. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    als je even op dit forum had rondgekeken was je daar zelf ook achter gekomen...:{
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Echt weer zo'n 12 jarig jongetje :{
    Moeten overal een topic voor openen :mad:
     
  12. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, wat maakt het uit, die jongen vroeg om antwoord en heeft die nu ook. Wat is het nut ervan om iemand te beledigen met "12 jarig jongetje", mag je dan niet i-netten of zo als je 12 bent? Of een topic openen als je 12 bent? Maar goed, zie het meer als een tip dan kritiek ;)
     
  13. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals iedereen in dit topic zegt: Als de scratchkaarten er zijn heb je geen cc nodig.....die scratch kaarten zijn al in amerika en je hebt WEL een cc nodig die scratchkaart kan je gewoon mee opwaarderen ze willen nog steeds weten wie je bent
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina