True crime 2; streets of.........

Discussie in 'Algemeen' gestart door Super Mellie, 24 nov 2003.

1. Super Mellie

Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gehoord dat true crime 2 in productie is!
    en ik heb er ook bij gehoord dat hij dan xbox live zal ondersteunen! Maar hoe zal die gaan heten welke stad zullen ze nu namaken?
    Wat denken jullie?

GReets Super Mellie

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iets voor de hand liggend,

san fransisco ofzo :)

3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Lol, toevallig dacht ik daar gister avond aan, in welke stad gaat de volgende true crime zich afspelen. Ik hoop ergens in Japan ofzo,..

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien wordt deel 2 wel een echte bedreiging voor GTA :)

5. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien in Miami, het blijft ten slotte een GTA rip-off... IK zou het wel leuk vinden als het Rotterdam was ofzo, maar dat zal wel niet gebeuren...

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik gok het op.. DEDEMSVAART(jaja, daar woon ik en nog 14999 anderen:D) neeh.. ik denk dat het er meer steden komen.. london, moskou etc.

7. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    WTF ?? :mad:

GTA is een rip-off van TC hoor ! TC was allang eerder in productie dan GTA3! Zelfs op de N64 was er al een spel waarin je veel vrijheid had, en die was ook van de developers van TC. Zie trouwens ook een paar nummers geleden van Xbox Mag.

Maar het zou leuk zijn als ze een Nederlandse stad zouden nemen. Alleen zijn die niet groot genoeg denk ik. Maar het zal wel een grote Amerikaanse stad worden :)

8. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk New York of Miami, van die echte gangster steden iig. En nee Rotterdam hoort daar niet bij :+

9. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    dude in 1996 was men al begonnen met GTA1, dus TC is toch echt een GTA rip-off ;) En de maker van True Crime, Luxoflux, heeft nog nooit eerder zo'n soort spel gemaakt.

Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  10. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    In New York zou fijn zijn... is de enige stad die ik een beetje zou herkennen (niet dat ik er geweest ben, maar heb meer films gezien die zich daar afspelen dan in andere steden :) )

11. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik bedoel ik GTA3! GTA1 en 2 waren, mja, niet echt fantasisch. Leuk om te spelen, maar toch... GTA3 is toch echt een rip-off van TC :) En das toch echt een feit! :)

12. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    GTA3 is toch de opvolger van GTA 1 en 2? Het is hetzelfde principe alleen in 3d. En dat zijn feiten. Hoe je het ook bekijkt of keert, TC is nog altijd de rip-off van GTA. En nog iets, sinds wanneer is TC dan in ontwikkeling? GTA 3 al vanaf 1999

13. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, TC al wat eerder, weet ik zeker, maar weet niet het exacte jaar :confused: Maar ok, GTA3 is de opvolger. Zelfde concept, etc... maar TC is toch wat beter. Laten we zeggen, beter uitgewerkt :)

14. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GTA 3 en Vice City stukken beter, langere verhaallijn, meer extra's, betere sfeer, humor (True Crime humor suxx voor grootste gedeelte) En hoe kun je zeggen dat GTA3 de opvolger is? GTA 3 lag toch echt 2 jaar eerder in de schappen, en ze hebben nooit dingen van True Crime kunnen afkijken want 7 maanden nadat GTA3 in de schappen lag kwamen de eerste beelden van True Crime op de E3. True Crime werd juist altijd gezien als de GTA3 beater. Ik begrijp echt niet hoe je hier nou bij komt :confused: En TC werd niet eerder ontwikkeld, de eerste beta was in Mei 2002 op de E3. Denk je nou echt dat ze meer dan 3 jaar daar aan gewerkt hebben? (dus dat ze eerder begonnen waren dan het GTA3 team) Dream on zou ik zeggen

Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  15. mxdanny

mxdanny Its me

Leuk Bevonden:
    0
    In xbox magazine, van een paar maanden geleden staat dat TC al eerder ontwikkeld werd dan GTA 3...

16. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Yep , dat bedoel ik! Ik geloof eerder XBM dan wat er ergens op internet staat! Maar goed, ik het met je eens: de humor in TC suckt echt (op een paar hilarische momenten na dan)! Maar geef toe, de stad in TC is vele malen groter dan GTA3+VC. Je kan hier tenminste vechten, je hebt bullet-time (of hoe je het ook wilt noemen), etc... Ik vind het zelf ook raar hoor, dat TC eerder is ontwikkeld dan GTA3, maar toch. En TC is wel degelijk dé GTA beater! :D Maar dat is mijn mening.

Ik hoop dat je niet bedoelt dat ik bedoelde*ahum* dat GTA3 de opvolger van TC is he :confused: Want ik bedoelde dat GTA3 de opvolger is van GTA2 :)

17. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als eerste, Vigilante 8, het spel wat Luxoflux hiervoor gemaakt heeft lijkt niet echt op GTA/TC. Het was eerder een soort Twisted Metal.

GTA 1 en 2 waren er voor TC -> feit
    Als in een spel in de eerste fase(s) van ontwikkeling gaan de developers niet meteen uitgebreid praten met de gamepers over alle details van het spel. Meestal wordt een spel na verloop van tijd pas (officieel) aangekondigd -> mening waar ik zeer van overtuigd ben
    Het is goed mogelijk dat GTA3 en True Crime tegelijkertijd in ontwikkeling waren en beide developers niet van elkaars spellen afwisten -> mening
    Het is moeilijk een spel na te apen als ik bijna niks over bekend is -> mening waar ik zeer van overtuigd ben
    GTA 3(d) was de meest logische stap na deel 2 -> mening
    True Crime is duidelijk geinspireerd door de eerste 2 GTA games, naast talloze films en tv-series > Mening met een hoofdletter M

(heb ik dat ook weer gehad :))

Persoonlijk zou me het óók niks verbazen als TC2 zich in New York gaat afspelen. Als ik East Coast stad denk, dan denk ik New Amsterdam ;)

18. mxdanny

mxdanny Its me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook niet ontkennen dat TC geinspireerd is door GTA... Maar waarom zou GTA 3(d) een logiche stap zijn na deel 1 en 2? Ik zou het logischer hebben gevonden als deel 2 al 3d was, maar dat is mijn mening.

19. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er geen reet van dat ze al 3 jaar bezig waren met TC voordat de eerste screens kwamen. Dat is gewoon niet mogelijk, ten eerste: meer dan 3 jaar ontwikkelen is DUUR en dan is die game nog niet eens af, geen 1 uitgever doet dat. Ten tweede: vaak wordt het spel aangekondigd als het spel de eerste ruwe schetsen heeft. Het spel werd in 2002 aangekondigd. Denk je nou echt dat ze dat 3 jaar verzwegen hebben? Ik zelf geloof er geen reet van omdat het gewoon vreemd is voor een software huis, dit is nog nooit gebeurt in de gamesindustrie. En dat XBM zegt dat het al eerder dan GTA3 in ontwikkeling was is vreemd, GTA in 3d was al na deel 1 een optie (is zelfs nog een special geweest in een blad over de toekomst van GTA) alleen nog niet goed haalbaar omdat 3d toen pas (rond 1996) een mode werd en nog in de kinderschoenen stond. Er werd wel gespeculeerd, maar GTA 2 was gewoon 2D.

Ik vind het nog steeds dapper dat mensen zeggen dat TC de grondlegger is van het 3d GTA genre. Dat is ook weer te weerleggen, in 1997 had DMA (de makers van de GTA serie) een soort 3D GTA gemaakt, Body Harvest voor de N64. De gameplay leek veel op GTA omdat er in het level voertuigen stonden waar je in kon springen en tegelijkertijd kon je ook gewoon te voet gaan. Een erg leuk spel. Ik denk ook dat dit een soort Experiment was voor GTA3 omdat erg veel elementen uit Body Harvest weer terug komen in GTA.

20. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet haast wel bijna een feit zijn, GTA en TC zijn van twee verschillende Uitgevers, Rockstar (Take 2) en Activision, denk je nou echt dat ze elkaar gaan helpen door nieuwtjes uit de gamewereld te verzwijgen?? Het zijn concurrenten ffs. En als ze afspraken zouden hebben gemaakt, kan je zeggen dat dat Kartel vorming is want dat mag niet samenwerken om de concurrentie erbuiten te laten.

Deel Deze Pagina