voor de mensen die het og niet wisten op wehkamp hebben ze draagtassen,cd case en dvd case voor de xbox en ik denk dat het officielen spullen zijn link: http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_gr...ZoekMethode=G&NoFrames=&ToonFilterVoorradig=N
cool lijkt me wel vet want ik ga redelijk vaak op vakantie en kan dyus mijn lieve xbox niet achter laten hij moet mee maar dat uis zo onhandig om hem weer in te pakken in de verpakking dus een draagtas zou wel handig zijn en dergelijks
Cool...voor het eerst zie ik dan eindelijk een tas om de XboX netjes te vervoeren ! Ik was er al een tijdje naar opzoek maar kon ze in Nederland niet vinden. Prijs vind ik ook wel mee vallen. Bedankt voor de tip !
mijn xbox past precies in mijn schooltas, maar als ik hem mee op vakantie zou nemen moet ik ook nog een tv meenemen en die zijn helemaal niet makelijk om mee te nemen.
je hebt ook al een lcd scherm voor je x-box.. maar die is wel klein... maar met een 12v naar 220 volt convertor kun je het zelfs inde auto spelen
kheb nog iets beters: €46,65 maar dan heb je ook wat Kheb er al verschillende gezien, deze is @ psxshop.nl