He, willen xbox freaks uit Rotterdam die van LANNEN houden hier effies op replyen... mischien kunnen we een keer een LAN party ergens houden joh...
jo, woon in B-wijk, heb wel intresse, maar heb tot nu toe nog 1x met 2 xdoosies gedaan, zou niet weten wat voor kabel je voor 4 dozen nodig heb... heb btw UC en Halo en twijfel om Ghost Recon te halen, kan je die linken???
zou niet weten... iemand met interesse die een link kabel heeft om een paar Xboxies aan mekaar te zetten?? He, iedereen met interesse voor some HALO, mischien een ander spel en zeker wat lol en teamwork please reply... Zeg ook effe of je nog leuke spellen heb voor 2 of meer personen heb om mee te lannen...
zijn zommige speelen ook met 4 of meer spelers te spelen?? MM3 mischien?? Heb je geen kabel om Xboxies aan mekaar te zetten??
ik heb een link kabel ja... fifa 2004:4 of meer (tournament) cds: 4 pgr: 4 RSC: 4 NBA 2k3: 4 RTCW: system link HALO: system Link TS2: system link GR: system link Top Spinystem link MM3: system link
ok joh, want dachten jullie van begin December een keer LANNEN bij iemand (niet bij mij want wij wonen momenteel in een KUBUS, ja ja, ik weet dat het tof is maar het is veel te klein om met ze 6 of meer te gaan Lannen!!) wat dachten jullie van competitie HALO, mischien PGR, Top Spin 2 vs. 2 and mishien MM3 als het mee zit.
he, OK joh, wat dachten jullie allemaal aan de 6de of 7de van December?? Neem ik HALO mee, NFS:Hot Pursuit 2, mischien SSX tricky en dan nemen jullie ook elk een stel spellen mee (1 of 2 mischien??). Iedereen die wel interesse heeft in een LAN ergens in Rotterdam moet dan wel nog eens naar me schrijven om het door te geven. Een locatie voor de Xdosies en TV's is wel een probleem, iemand hier een idee?? *) *)
LANNEN in Rotterdam ja precies, first of all, ik kom DiaLogical XquistX Jerhui mischien (weet nog niet of ie kan op 21ste!!) verder mischien mijn broerdje, een vriend en ik weet niet wi maar die zij dat ie mischien zijn neefie meenam.... Dus het kan wel doorgaan *) *) *)
LANNEN in Rotterdam He, ik ben er weer, anyone die op 22ste van December in Rotterdam wil LANNEN moet hier weer effe aanmelden...
Zoals ik net ook gePMt heb ben ik de 22ste op vakantie, maar wie weet kan ik de volgende (?) keer wel. Hoe dan ook, veel plezier
Nou, OK, iedereen die mee wil doen moet nou wel effe mailen en zegge wat ze kunne meenemen anders word het helemaal niks.... Hopelijk kunnen we wel bij games syndicate onder de kubussen gaan lannen maar weet iemand anders een goed LAN stekkie hier in R'dam??