Vervolg mechasault.....?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 25 nov 2003.

1. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben vast niet de enige die mechasault helemaal geweldig vind.
    Het spel had heel erg veel te bieden en werd ook met lof opgevangen door de pers enz Mechasault is ook niet zomaar een game vind ik.
    De storymode (singleplayer) vind ik nog steeds zo cool .
    Ik hoop dan ook op een mechasault 2 weet iemand hier iets van?
    En anders post even wat je er van verwacht.
    T lijkt mij cool als ze met het verhaal verder gaan en dat de badguys weer iets van plan zijn :) je krijgt nu weer de ragnarok maar ik hoop dat ze er veel nieuwe mechs bij doen.
    In deel 1 vond ik de steden toch wel tegenvallen de gebouwen waren wat ongeloofwaardig ik hoop dat het spel ook in echte steden gaat afspelen bijv in new york, lijkt me echt cool maar wat vinden jullie?

2. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    jacker vet, offtopic hoe zet je je gameverzameling onder in je postscherm????

3. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whaha moet je ff in je profiel kijken en daar staat dat ergens edit profile en dan bij signature

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof ook aan het idee dat er een MA 2 komt, ik zou het erruug graag willen ook :D. Ik heb nog geen live, maar dat krijg ik over niet te lange tijd wel. Daar lijkt mij Mechassault ook gruwelijk op. Het spel wordt dan wel voor 20 euro aangeboden in de winkels, maar dat is deze prachtige live(de eerste volgens mij) titel echt waard. Jammer van de multiplayer(offline).
    Ook vind ik het spel wat te kort, maar gelukkig...er zijn 4 verschillende moeilijkheidsgraden :cool:.

/edit:
    check dat eindfilmpje dan ook, dat is een übergroot open einde. Ik hoop dat Day 1 studios en FASA studios(en microsoft game studios) een mooi vervolg maken.

Ik had volgens mij op XBW een keer gehoord over een gerucht van een vervolg.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2003
  5. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    zeker een mooi spel en idd de speelduur in single player mode is niet erg lang maar het is toch een erg goeie game... wachten op 2! 8)

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het een redelijke game was er neit echt heeel enthousiast over maar het is wel leuk een keer met wat meerdere te doenheb je veel lol maar dan moet je nog wel een andere game doen anders kom je er je tijd niet mee door!maar ik hoop zeker wel op een vervolg!en ook dat je opties bij mechs hebt dat je gwoon zelf een samengestelde mech hebt en dan op live latenm zien wat je waard bent, dat lijk me wel strak!

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    jupz.. maar ik denk dat er weinig te veranderen valt uiteindelijk!

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    @xboxgangsta: juist veel lijkt me!!

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    @SplinterX: nou ik ga het niet kopen denk ik... als jij hem nou koopt kan ik mooi bij jou spelen:)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me cool als die komt, en de steden ongeloofwaardig. Ik vond ze goed, want ja, in het huidige leven heb je nog geen mechs en in de toekomst zal alles er anders uit zien en dat vond ik dus juist een goed punt. En coole missies!

11. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de steden juist erg klein ja oke het is in de toekomst :0
    maar ik hoop echt op een vervolg alleen er is nog niks aangekondigt geloof ik beetje raar voor zo`n succesvolle en kwalitatief goede game, maar er moet toch wel een vervolg op komen dat moet gewoon :)
    Ik vond deel 1 zeker niet te kort 20 missies en er zaten echt een paar moeilijke missies in .
    Deel 2 zou ook wel op live gaan hoop dat ze er een aantal nieuwe leuke speelstanden bijdoen.

12. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond mechassault een geem van niets en hoop dat er geen vervolg op kmot

13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop ook dat er geen vervolg op komt, was een erg slecht spel naar mijn weten heb er dan ook weinig plzier aan gehad. en volgens mij word het op live ook weinig gespeeld,

14. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Mech Assault is echt WEL een goed spel!

En het word wel veel op live gespeeld! Maar dan wel door Amerikanen, oftewel pas in de avonduren zie je echt veel games aan de gang. Ok, tegenwoordig wat minder dan andere spellen, maar een tijd geleden was dit toch echt wel het populairste spel op Live, waarom is er anders zoveel content download voor geweest?

Ik hoop dus echt wel op een deel 2 van dit spel *) Meer Mechs, costumizen van Mechs en grotere levels en meer gamemodes, please :)

Deel Deze Pagina