Ik heb de game vandaag even mogen spelen en alhoewel de speelsessie te kort was om een goede mening te vormen doe ik toch een poging. NFSU is in mijn ogen een prima game. Geen klassieker of iets in die geest, maar een lekkere feel-good-game. De gameplay is niet van het niveau Sega GT, maar dat is volgens mij ook helemaal de bedoeling van dit spel. EA heeft geprobeerd om NFSU een arcadefeel en arcadelook mee te geven en dat is ze uitstekend gelukt mijns inziens. De game is 100% arcade. Ben je daar dol op dan zul je geen miskoop hebben aan NFSU. Ben je niet into arcaderacers dan moet je NFSU lekker laten liggen.
ik ga hem morgen waarschijnlijk halen.Want ik heb toch geen live en dan valt voor mij pgr2 direct af...
Succes, wat een zuig spel is dit. Extreem vet veel framedrops...nou dat is funnest voor race games. Gelukkig is PGR2 offline net zo leuk .
Waarom blijft men steeds met PGR2 vergelijken. Ik haat overhypte gedoe. PGR is totaal andere game dan dit. Dan kan je het net zo goed met DTM gaan vergelijken, want dan heb ik misschien wel liever DTM online... zucht
het gebeurde juist andersom, dacht ik ... maar ja , no hard feelings...maar NFS vind ik gewoon geen geld waard maar dat heeft ook meer te maken met EA en hun games.
De grafix: ja de omgeving ziet er zeer goed uit, alleen de blur van de screens is constant aanwezig: niet ff blur als je snel rijdt, nee constant, alsof de xbox de goede grafix niet aan kan. cijfer: de een vindt het fantastisch, de ander zal er niets aanvinden. mijn oordeel: 8,5 Gameplay, Ja er is een soort "kudos" systeem, en die is SLECHT nageaapt. Je kan nu gewoon botsen (tegen de muur) en je krijgt toch je punten. Je hebt verschillende modi, maar het komt er meestal op neer dat je als eerste moet finishen. Wordt je tweede, dan moet je altijd herstarten (behalve bij een toernooi). De drag races zijn redelijk cool, het gaat om snel sturen en goed schakelen. De drift races (slippen in de bochten) zijn veel te makkelijk, iets dat over het hele spel gezegd kan worden. Als je de meeste races gelijk op medium kan winnen, dan is het echt te makkelijk. Gameplay: 7 Sound: De soundtrack is vreselijk koel, maar dat is echt een persoonlijke mening. Soms heb je dat het geluid vervormd, doordat je zo snel gaat. Dit klinkt werkelijk nergens naar. 8,5 Speelduur: ja das nog moeilijk te zeggen, maar na zo'n 4 a 5 uur zit ik op zo'n 30 %. Ik denk dus dat je hem vrij snel kunt uitspelen. Misschien herspeel je nog wat drag races, of speel je nog met wat vrienden, maar het is ook hier erg magertjes. 7 totaal: 8,0 een zeer degelijk arcade racer, die erg makkelijk is, ideaal om een weekje te huren.
Ik vind et jammer dat er nog zon echte nfs feel inzit, het tunen van de autos is vet.. maar de circuits zjn weer echt van die typische nfs banen met een donkerdere sweer. En echt nep dat ie niet online kan op xbox
Welke gametypes zijn er allemaal??? Arcade, quik race zal er vast wel zijn wat is er nog meer en hoe gaat het in zijn werk...???
Is het sturen bij de uiteindelijke versie goed? Ik heb is een demo ervan gespeeld en het spel was niet te sturen... best jammer toen.
Het valt mij mee met de besturing. De demo zoog daar echt zwaar in, maar zeker als je het een tijdje speelt raak je er wel aan gewend.
ik kan bija elke race al fout loos rijden behalve 103/111 daar wil ik snel en dan knal ik overal tegen aan en verlies nog (ben der 3 dagen mee bezig met die race maja) verder vin ik het een goeie game 1 ****** minpunt is de catch up system als je heel ver voor ligt zijn die andere zo bij jou dat vind ik tog wel wa minder
Houd zelf niet zo van race games maar deze is gewoon egt vet!!!! Je hebt zoveel mogelijkheden om je auto te veranderen....gewoon egt vette shit.Vind de besturing ook wel ff wennen maar eenmaal een paar races gespeeld en je hebt het wel door.Je moet alleen geen realistische racer verwachten,maar ga je voor arcade dan is dit egt wel DE game.Vind hem een beetje weg hebben van PGR (bedoel ik mee de style punten en de afwisseling in races) en beetje van MC2 (de sfeer van illegale races en de snelheid).Alleen jammer dat inline nog ontbreekt maar verder top gamepje
Als je de film 2 fast 2 furious tof vond, dan is dit echt een stoer spel. Alles klopt: vette bolides, bimbo's en dan vooral de muziek, dat maakt het helemaal af. Ingame stottert ie heel af en toe, maar nog niet echt storend. Veel afwisseling: circuits, sprint, drag race, ook in de tracks zelf zitten verrassende shortcuts en jumps. Ondertussen moet je natuurlijk visuals en upgrades aanschaffen wil je bijblijven. Al met al een perfecte arcade racer, waarbij het lijkt alsof je midden in een film zit. Veel geluid & visueel geweld..
Wat een vette game! Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen. Voor diegene die zitten te twijfelen: Je begint met 10.000 (ik maar er maar even euro van), daarvan kun je een auto kopen. Je gaat dan racen om geld en daarvan kun je je auto een nieuwe look geven, upgraden, zijskirts, spoilers, neon, Nos.........echt alles.... Daarmee wordt ook je populariteit groter, en natuurlijk worden ook de skills hoger. Ik vind NFS:U een hele goede game, als er Live bij had gezeten, had ik de game hoger dan een 9 durven geven. Maarja, je moet wel van lekker arcade houden