True crime 2; streets of.........

Discussie in 'Algemeen' gestart door Super Mellie, 24 nov 2003.

1. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    En what about Half-Lfe 2 of Team Fortress 2 dan ? Die hebben ze echt lang verzwegen, dus waarom niet met TC ? Team Fortress 2 is nog niet eens officieel aangekondigd. En hoelang is die game al in ontwikkeling ?? :)

2. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk, maar daar waren na een jaar al screens van verschenen. Hier waren dus als ik jou moet geloven pas na meer dan 3 jaar screens verschenen, en dat is ongebruikelijk. En Half Life 2 moet je niet met TF2 of wat dan ook vergelijken, dat is een monster productie waar Sierra al zijn geld inpompt. Bij TC is dat niet zo, want het had geen eens een goede voorloper (zoals bij HL2 HL1)

En Team Fortress is apart verhaal, aangekondigd in 1999 (het is wel aangekondigd, er is zelfs een officiele site voor) maar men is overgestapt op een andere engine (de HL2 engine) en is men dus weer bezig met opnieuw ontwikkelen. En dit verhaal geld dus ook niet voor TC, verkeerde voorbeelden maat ;)

Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  3. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0

uhmmm.... Tja, uhm, raar hoor :confused:|:-

Ik kap hier maar mee want dit begint enorm iri te worden, en we gaan nu weer terug on-topic :D sorry hoor :+

***Maar weer terug naar het topic:
    Ik zou persoonlijk hopen New Yor, Chicago, San Fransisco of Las Vegas.

4. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ah je geeft het dus toe? :+

5. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Half. Ik blijf erbij dat TC en GTA3 tegelijk waren gemaakt, en dat TC de betere versie is van GTA. Maar waar ik wel over eens ben is dat TC niet de grondlegger is van het 3D 'vrijheid' gedoe, maar GTA(3 en VC eigelijk) :)

Voor de rest is alles wel ok ;)

6. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind True Crime maar een rotgame die ik in 5,5 uur had uitgespeeld en terug heb gebracht, dat is alles wat ik erover zeg (heb geen zin om een discussie zoals hierboven aan te gaan)....hopelijk doen ze met deel 2 beter.

7. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    True Crime Komt zeker niet in de buurt van GTA 3 never nooit, het ziet er gewoon niet uit en je mist die sfeer helemaal maarja iedereen zijn mening :D

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat Chicago kans maakt, evenals Las Vegas natuurlijk maar ook al gedacht aan Dublin (IRA) ? Heeft ook wel een kans denk als misdaadstad, hoewel die stomme accenten niet te verstaan zijn (gelukkig heeft true crime ondertitels).

9. Super Mellie

Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen maar zeggen,
    In de ene zin is het een ripp off van gta (3 wat je wil)!!
    Maar je speeld nu als Politie dus het geeft een andere dimensie!
    Ik vind het helemaal top om mensen te foeieren en drugs en wapens te pakken en die mensen in handbooien te slaan!!
    Het is ook namelijk veel moeilijker een goede cop te zijn dan slechte, dat kan iedereen!

Ik hoop gewoon dat TC2 streets of ........ gewoon een vette online game word, en dat we elkaar lekker kunnen afknallen en rijden enzoo........

10. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies GTA is een dikke rip-off...
    Of A'dam ga je naar de walle pik je een hoertje op in je autootje :D
    Of ze moeten de ghetto uit amersfoort erin doen_O_ :cool: 8) }:] :D ;)

11. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ze zouden misschien met een 2e deel beginnen als de 1e verkoopcijfers binnen waren, en goed waren?
    stond geloof ik in een xbm.
    zou ook wel vet zijn dat het een europese stad zou worden, Londen/parijs/milaan/Dokkum *)

12. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat TC 2 zich afgaat spelen in Hong Kong. En even voor de goeie orde;TC kan nog niet eens in de schaduw staan van GTA3. De steden in GTA3 leven echt, terwijl dat in TC duidelijk gemaakt word door hier en daar wat vogels die van de straat opvliegen.

O, en het strand in TC slaat echt alles! Geluiden van spelende kinderen enzo maar er is niets te zien! Vond ik persoonlijk wel een beetje triest en jammer.

13. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    das is gta ook zo, dat strand.

14. Super Mellie

Leuk Bevonden:
    0
    GTA 3 en vice city zijn gewoon top spellen!
    Daar kan gewoon nix over gezegt worden.
    Maar TC ben je politie!!! En geen gangster dat is verschil 1.
    Gta 3 (vice city) zitten motors!! Dat is gewoon veel cooler!!
    Het maakt mij nix uit of hij nu beter, hetzelfde of slechter is
    het is gewoon een goede opwarmer voor GTA double pack voor de xbox, want die wilt iedereen denk ik wel hebben!!

Ik w8 op smart op TC2 streets of ......... (ONLINE!!!)

15. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    in gta 3 zijn geen motoren, voor de rest heb je helemaal gelijk *)

16. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    true crime: streets of Amsterdam

17. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0

ja idd ik zou het ook leuk vinden ze de volgende stad Rotterdam doen daar is tenminste realistisch zoveel crime op te lossen:p :p

18. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    True crime streets of: Den Haag. denk dat in de schilderwijk wel genoeg moordzaken zijn om op te lossn

19. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0

Hehe :cool:

Tja, das wel waar, maar dat klint niet in het Engels: True Crime Streets of The Hague :+

20. Super Mellie

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha neej niet echt nee!
    Ik hoop zelf niet dat het in een engelse stad is, omdat je dan weer links moet rijden enzo en daar hou ik niet zo van in een race spel!
    We gaan gewoon naar san Fransico! En dan gaan we allemaal terminatortje spelen met arnold!! Lijk me wel lachen!!

Deel Deze Pagina