Tony Hawk 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door [2k], 25 nov 2003.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik ben maar weer eens gaan Tony Hawken maar kom in het Zoo level niet echt verder. Heb nu de 16 goals gedaan maar in de progresslist staan 21 goals bij het zoolevel. Ik zie in het level echter nergens meer opdrachten. Is dit een fout of moet ik iets anders doen om deze goals te kunnen doen?

2. Suclmerot

Suclmerot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd terug dat ik dit gespeeld heb, maar ben je al in het gebouw geweest. zeg maar rechts in het level. Ook zit er iets boven de gebouwen langs de weg na de ingang (geloof omhoog via touw). Ze zijn er zeker.

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al vanaf dat huisje op die olifant zijn kop gegrined? Dan opent er een nieuw stuk in het level!

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb een paar opdrachten gezien op die site (zoals 2de combo) diee ik nog niet gedaan heb, maar ik krijg nergens iemand te zien waar ik die opdracht kan doen. Als ik view goals doe dan zie ik dat ik ze alle 16 heb gedaan en de extra goals staan ook nog niet in het lijstje. Die zijn dus gelocked, maar hoe kan ik deze unlocken? Eerste plaats halen in competitie misschien?

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst in totaal 90 pro points halen, 90 opdrachten dus halen. Daarna kun je met elk mannetje in 1 level (per mannetje verschilt de level) een pro challenge doen, deze zijn vaak heel moeilijk.
    Zodra je met wie dan ook 1 pro challenge hebt gehaald dan unlock je in elke level de overige moeilijkere challenges (naam ben ik kwijt). Je hebt dus vanaf dat moment in elke level 21 challenges en veel hiervan zijn niet mis.

De Pro Challenge van Bam Margera (ofzoiets, die gozer van jackass in ieder geval) is overigens het leukst :)

7. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, en anders toe je toch gewoon, View Goals? dan zie je waar het popetje staat, in de zoo zijn ze niet zo moeilijk.

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Als je btw in level 2 (waar je die haai moet uitschakelen o.a.) van die tricks moet doen die je met de (x) knop doet. Moet je dat op de EMB ledge doen maar waar ik de tricks ook uitvoer nergens gaan ze van de lijst af. vage shit.

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet OP die ledge grinden en dan de trick in de lijst doen en landen. dit doe je voor iedere grind.

10. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, of 1 lange grind, met meerdere tricks, en dan landen.

11. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me dus helemaal niets dat tony hawk 4!! al die opdrachten bij nummer drie waren al zo verwarend en nu dit :mad: het kan gewoon niet!

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja... dus?

Waarom post je dit in het cheat gedeelte van dit forum?

Zoek een tread op welke over Tony Hawk 4 gaat, en zeg het daar.

:{

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ben iig heel stuk verder en sommige opdrachten zijn al behoorlijk pittig (de high scores redt ik wel maar met skate of combo line heb ik nog wel eens moeite). Er is een goal die me echt niet lukt, die manual-pogo-wrap around in London. Ik komt tot de pogo (YY) maar dan moet ik de wrap aruond doen (XX) maar hoeveel ik ook de x-knop induw, ik kan niets anders dan de pogo. Hoe moet ik deze doen want zoals nu lukt het niet?

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet dus gewoon manual, dan pogo YY en dan moet je ff zorgen dat je in balans bent, anders kun je geen XX drukken. Je moet gewoon zorgen dat ie rustig in het midden is en snel XX drukken. Oefening baart kunst.

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ga het nog maar ff proberen dan. Ondertussen ben ik andere levels flink aan het uitspelen. Vandeweek het spel weer opgepakt en gaat ineens stukken beter dan voorheen. Af en toe wel eens frustmomenten maar met doorzetten lukt het vaak wel.
    Nog een vraag. In Shipyard zie je op onderstaand plaatje rechtsboven een gebouw (met neversoft logo):
    Hoe kom ik hier in of op? Ik kom wel op het gedeelte met die rode schuine balken maar daarboven niet (ook niet met wallride jump, door die balken). Hier moet je toch in om dat er tussen die gebouwen nog een cash icoon zit. Hoe moet ik daar komen?

16. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon tegen die ramp op en dan grinden, heel simpel hoor

17. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik altijd deed als ik er wou komen, gewoon op START drukken en naar Options gaan. Daar staat ergens iets van Pro Objects of iets dergelijks, die selecteer je en dan kun je een pro trick set (oid) aan en uitzetten. Als het goed is staat die al aan, zet hem uit en gelijk weer aan, doe continue naar het spel en dan wordt je bovenop het gebouw gedumpt. Lekker makkelijk.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Das wel betere optie, ga ik proberen want anders kom ik er niet op. Via ramp/grinden kom ik op eerste gedeelte, dan wallride grind op 2de gedeelte maar met die schuine balken kom ik niet hoger.

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je ook al al die cash-icons gehaald die zijn verstopt in al die rails op die verdieping? Je hebt namelijk van die grote 'airco' apparaten hangen tussen die schuine rode balken, als je die eraf 'wallgrinded' kun je ook in het gat dan ontstaan is (door de airco's weg te wallgrinden) op een buis grinden waardoor je alle cash-icons kunt halen door een grote line te grinden. Vergeet niet te springen aan het einde van elke line, zodat je ook gelijk alle cash-icons kunt halen.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die airco dingen heb ik er af gehaald. Maar dan zie je daarbinnen een rail lopen, geen idee hoe je daar op komt. Nog niet zoveel geprobeerd ook.

Deel Deze Pagina