Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ghe he, ik hoop niet dat we extra wagens te downloaden krijgen...:+ Moet ik nog meer gaan unlocken in de singelplayer;)

2. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 27 plekken vrij, dat zijn er behoorlijk veel jah, maar dit zegt nog niet of ze ook uiteindelijk gevuld zullen worden, en hoe lang zal die periode zijn dat we hierop moeten wachten.

Wat ik trouwens op een ander forum wel een leuker idee vond is dat als er content download is je deze auto's eerst moet verdienen in de vorm van binnen een bepaalde tijd een parcours afleggen of iets dergelijks, dit moet je uiteindelijk met de standaard wagens in het spel ook doen, waarom nu niet?

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem, Yes, maar ik heb morgen een toets Engels, hoe verzinnen ze het, een dag na pgr 2 een toets....
    ik wil huiswerkvrij!!!

4. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    yesssssssssss

betah jongen, ik heb net pgr 2 en XIII gehaald...

bij future zone in Z'meer hadden ze nog geen pgr2, dus ik balen, denk ga ff bij Bart Smit kijken, en jahoor daar hadden ze hem gewoon liggen

Dus Bart Smit Z'meer _O_ thnxxxxx

5. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem ook... vanavond gamen!!!

6. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de hele donderdag middag gesniperd, ik heb ook net Crimson Skies van de post gekregen.

*huilt van geluk*

nu Engels leren

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zowel MasterChief88, Danos als Willow staan op de nominatie voor een waarschuwing. Nu aub ontopic reageren, of je krijgt een OW!

En dat geld ook voor de toekomstige mensen die het spel binnen hebben en verder niks nuttigs posten. Daarvoor is nogsteeds deze thread.

Bvd, en weer ontopic allemaal!

[edit:) er is helemaal niks mis mee om te laten zien dat je blij bent met het spel. Maar laat dan ook weten wat er zo goed aan is, of wat je juist irriteerd. Inhoudelijke posts naast wat blijdschap voorkomt een hoop irritatie ;)

8. Patrick XBM

Patrick XBM www.xboxmagazine.nl

Leuk Bevonden:
    0
    re

Op het forum van de makers van het spel, Bizarre Creations, wordt ook gepost door een aantal van de ontwerpers van PGR2. Ze vertellen zo nu en dan interessante dingen over PGR2.

*Het zal nog even duren voordat er downloadable content beschikbaar komt. Per slot van rekening komt het spel nu pas echt uit en zodoende willen ze mensen eerst de kans geven alle auto's die er nu opstaan vrij te spelen, voordat er nieuwe wagens beschikbaar worden gesteld.

*Het zal ook nog wel even duren voordat de scoreboards van PGR2 ook op internet bekeken kunnen worden. Er is iemand van Bizarre Creations mee bezig, maar het is volgens hem ontzettend veel werk om al deze scoreboards te koppelen aan de Xbox Live website. Het zijn er dan ook honderden...

*Er komt misschien een downloadje beschikbaar waarmee het mogelijk is om te kunnen zien of een bepaalde speler zijn wagens echt heeft verdiend, of heeft gedownload van internet (met Action Replay). Zodoende kan je zien of iemand echt de skills heeft om met een bepaalde wagen om te gaan, of dat hij een cheater is.

*De makers van PGR2 spelen het spel zelf ook regelmatig. Dus als je online aan het spelen bent en je komt mensen als 'sausage', 'irobot' en 'theboychris' tegen, bedank ze dan maar eens dat ze zo'n mooi spel hebben gemaakt!

9. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Volgende week veel vrij dus verwacht mij zo'n 40 uur op PGR 28)

11. Patrick XBM

Leuk Bevonden:
    0
    re

Ha, ik was inderdaad even vergeten de link erbij te zetten, dank je wel!

En het zou heel mooi zijn als ze dat downloadje zo snel mogelijk zouden maken. Het punt is namelijk dat mensen die de snelste wagen WEL eerlijk hebben verdiend nu met een scheef gezicht worden aangekeken. Ik had van de week geracet tegen een gozer die met de TVR aan kwam zetten en toen riepen er wel een paar dat hij een cheater was. Hij zij dat hij hem eerlijk had verdiend en aan zijn raceskills te zien was dat ook wel zo. Normaal gesproken zie je cheaters met een TVR alle kanten op stuiteren, maar deze gozer liet iedereen ver achter zich.

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar kan je dan door de hele stad corssen of net wat jij zegt alleen 1 baan van (bijv) Chigago..?

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, kan niet.

14. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: Stoer, zal k je zeker tegenkomen :p
    Kan ik miss eindelijk eens winnen:eek:
    (of had ik dat al eens gedaan_O_ ?)

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij ff een tip geven? Wat kan ik het beste doen? Van de verdiende kudo's meteen een betere wagen kopen of doorsparen voor een duurdere machine...? Ik ben bang dat als ik in iedere klasse een betere wagen koop ik niet veel spaar en dus straks bij de echte leuke wagens heeel lang moet sparen... help

16. Patrick XBM

Leuk Bevonden:
    0
    re

Nou, ik heb zelf meteen Kudo's gespaard om de Enzo te kunnen kopen en hiermee online te kunnen racen. Ik had er alleen geen rekening mee gehouden dat heel veel races online ook per wagenklasse kunnen worden beperkt, zodat ik er al snel achter kwam dat ik beter per klasse een snelle wagen had kunnen kopen. Je hebt namelijk weinig aan zo'n Enzo als je alleen maar met Pacific Muscle wagens of met Roadsters of iets dergelijks mag racen. Je kan dus het beste beginnen om gewoon per klasse de snelste of beste wagen te openen zodat je online een kans maakt. Je hoeft overigens niet echt bang te zijn dat je door je kudo's heenraakt, want met alle verschillende modi die er zijn kan je toch enorme hoeveelheden kudo's bij elkaar spelen...

17. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft jezelf eigenlijk al antwoord...je wil straks graag duurdere auto's en als je niet zeker bent dat je die nu niet kan halen kun je eerst gaan sparen...

Persoolijk zou ik gewoon zelf steeds nieuwe autos kopen :) dan blijft het spel leuker en krijg je meer ervaring waardoor je die moeilijkere auto's ook kan unlocken ;)

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon kopen die auto's die je wil. De specs zie je voordat je hem koopt, dus kan niet missen ;).

Alle auto's vrijspelen is toch monikkenwerk. Een kudolevel hoger komen wordt steeds moeilijker, maar een stuk of 60/70 auto's heb je zo bij elkaar verdiend.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Alright, bedankt mensen voor de eerste info. Ik ga maar weer aan de slag dan:cool:

20. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zo'n 60 tot 70 auto's "zo bij elkaar" spelen, maar als jij bv. alleen de duurdere auto's uit bvt. de ultima klasse koopt ben je 22 Tokens per wagen kwijt, en heb je er maar zo'n 10 terwijl je ook 30 (goedkopere/slechtere) wagens had kunnen kopen, het ligt er maar net aan welke wagens je koopt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina