Waar lijkt dit spel op. Wat moet je doen. Is het een schietspel of moet je rennen zoals Mario. Geef me een voorbeeld. Ik heb geen idee hoe je dit spel moet voorstellen, want de screenshots vertellen me ook niks.
In JSRF moet je skaten en bepaalde opdrachten vervullen. Zo moet je bepaalde mensen volgen, races winnen en grafitti spuiten. Ik kan het niet echt uitleggen, lees de review op Xboxworld of Dutchgaming.net maar, ik denk dat je daar meer wijs uit word.
Moet je zelf weten is heel persoonlijk, ik vind JSRF wel een vet spel en Abe minder maja zoals ik al zei dat is persoonlijk.
Ja, is echt persoonlijk. Ik heb ze alletwee gehad en weer verkocht, andere mensen gaan weer helemaal uit d'r panty.
JSRF is skaten en meer actie enzo... Abe is platform... Je weet zelf wsl wel waar je meer van houdt...
ik heb stad en land af gebelt vanmorgen om een exemplaar van Jet Set Radio Future te krijgen. ik belde Bartsmit(bij ons in dorp),zo`n dorp speelgoed winkeltje,Intertoys(in denbosch),Makro(alle),replay(denbosch-namen niet op) en toen ging ik maar naar www.dimensionplus.nl en belde ook maar vast voordat ie er dalijk niet is (je kon em wel bestellen maar goed). en die vent zei: ja er is er nog 1, nu heb ik gelijk ook maar xbox magazine (nr 5) erbij gedaan, en nu komt alles op zo`n 85euro....
Als je van skaten houdt koop je JSRF, hou je van adventures, koopdan Abe. Simpel. Ik moet ze allebei niet.
jsrf is niet echt een echte skate game...het komt meer neer op de actie en de "humor" Houwel er in abe toch wel een hoop meer humor zit...maar minder actie...
Omdat je van skaten kan houden en dit een boutspel kan vinden denk... Zoals bij mij, agressive inline lijkt me weer wel geinig. Flink van Tony afgekeken maar beter goed nageaapt dan slecht verzonnen.
Zijn toch al twee mensen in dit kleine draadje die het alletwee niet echt leuke spelletjes vinden....
Ik heb JSRF, en ik moet zeggen dat het een coole game is... \ Het ziet er heel mooi uit, en heeft een toffe gameplay gehalte!! Maar het is en blijft persoonlijk!! Abe lijkt me ook cool... Het zijn alleen 2 games die je niet kan vergelijken met elkaar!!! Beter huur je ze voordat je tot koop overgaat!!