Racestuurtje

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door berry moeskops, 26 nov 2003.

  1. berry moeskops

    berry moeskops MIJN CORRADO VR6

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil al een tijdje een racestuurtje kopen, maar op bijna geeneen racespel staat dat ''ie'' compatible is voor een racestuurtje, kun je die spellen alsnog met zo'n ding spelen?

    Alvast bedankt voor de reacties.
     
  2. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    In principe is een racestuur gewoon een controller, het stuurt dacht ik dezelfde commando's naar het spel. Elk spel is dus bestuurbaar met een stuurtje, maar doorgaans heeft dat alleen nut bij racespellen
     
  3. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zit op de meeste stuurtjes wel een d-pad + de ABXY/zwart-wit knoppen.
     
  4. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor de mad catz gaan, heb ik namelijk ook en is erg robust(stootvast) en er staat ook op de doos dat die met PGR compatible is en dan zal die ook wel met PGR2 goed te gebruiken zijn. Als je ookt live neemt, dan kan je er ook een communicator instoppen. Verder is het te spelen met zowat alle race games en zelfs MotoGP2!
     
  5. berry moeskops

    berry moeskops MIJN CORRADO VR6

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    thx

    THX ALLEMAAL! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  6. poepman

    poepman Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is niet voor je te ontmoedigen ofzo... maar ik had ooit ook eens zo'n stuur, maar dat ligt nu ergens begraven op het kerkhof waar men hond ooit heeft gelegen.... ik heb het eigenlijk nooit echt gebruikt en in het begin vind je het wel leuk maar na een tijdje laat je het gewoon links liggen... maar in tegenstelling tot mij ben jij mss ook meer voor het racetype van spelletjes en dat kan ook al een groot verschil maken
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Deze hoort hier niet echt thuis, zou je moeten weten berry...

    *Verplaatst naar Xbox Hardware.
     
  8. wardwarf

    wardwarf -=ME=-

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    welk stuur is eigenlijk het "beste" ik wil er namelijk één gaan kopen maar weet nog niet welke...
     
  9. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Het beste stuur bestaat niet, want dat heeft te maken met je persoonlijke voorkeur. Er zijn momenteel twee stuurtjes die er een beetje bovenuit steken en dat zijn het Williams F1 Stuur en het Madcatz MC2 Stuur.

    Ik heb de tweede aangeschaft omdat ie een connector voor de Voice set van Xbox Live heeft, maar het F1 stuur is weer wat mooier. Beide stuurtjes zijn kwalitatief uitstekend.

    Het beruchte/beroemde Modena stuur was vroeger toppie, maar haalt het niet vergeleken bij deze 2 (veel nieuwere) stuurtjes.

    Overigens: Als iemand zegt dat je PGR (1) met een stuurtje kunt spelen dan liegt ie. PGR1 is verschrikkelijk met een stuur.

    Games als bijv Midtown Madness 3, Midnight Club 2 en ook Rallysport Challenge zijn hardstikke leuk met een stuurtje en ik kan het haast niet meer afwachten tot PGR2 op de deurmat valt.
     
  10. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is de richtprijs van het madcatz stuurtje? Want dit is voor mij de enige die in aanmerking komt omdat jer een livekitje in kunt stoppe...
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    ikku heb er nog eentje voor je :eek:. je moet me maar pmen omdat het hier toch niet mag
     
  12. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    check je PM
     
  13. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een racestuur. Alleen ik heb een kuipstoel uit een VW gehaalt en hier een frame omheen gelast waarna ik het stuur en de pedalen hierop heb gemonteerd. Dit speelt echt geweldig en geeft een extra element aan race gameplay. Zeker als ik het projecteer op de muur met een beamer
     
  14. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien wat foto's ter illustratie, wil zelf namelijk ook zoiets maken ,heb al een (bioscoop) stoel, wat tips mbt. het frame zijn welkom.
     
  15. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, graag wat info hier over, ik zit hier ook over na te denken.
    Eerst dacht ik aan zoon 'playseat' maar die zijn wel ERG duur (€299)!!!
    Een grote tv is al aanwezig (107CM (is in het echt flink groot hoor))
     

Deel Deze Pagina