was het klein? wat kon je bij de gamexpo spelen? waren er veel stands. Kon je veel gratis goodies meenemen?
Ik ga ook niet meer. Heb ik besloten. Zoveel zal ik wel niet missen. Heb er een goede rede voor hoor : Morgen krijg ik PGR2 binnen met een extra muziek cd erbij van PGR2
Ben vandaag geweest, wat een teleurstelling! Ik raad het iedereen af, tenzij je gewoon al van plan was de HCC-dagen te bezoeken. Amper koopjes, topgames te spelen die je als het goed is al in huis hebt (PGR2/Top Spin), klein (in 5 min. kan je de gehele oppervlakte bewandelen, amper boothbabes. Ze zullen 3 extra zalen moeten gebruiken voordat ik daar ooit eens weer verschijn...
...ik ga denk toch ff kijken..ben er nog nooit geweest ik kom misschien zelfs ff bij de xbw stand kijken als ik die kan vinden/
ik gaat morgen langs boeken . was het al van plan. en heb al kaartje duwz kzie Jullie daar. denk dat ik er sochtends ben, en hang daar denk ik wel een tijdje bij de XBW stand, als ik niet een verbod krijg als hang-jongere
Ik ga zowiezo naar de HCC-dagen, dus ik zal wel even een bezoekje brengen aan de GamExpo om is te kijken of het daar wat is, waarschijnlijk zullen er wel meer mensen zijn op zondag, maar wie weet er wat voor games er allemaal te spelen zijn (op Xbox dan he).
daar zien ze mij niet meer terug vrees ik, wat een bedroevende gebeurtenis, een vuilnisverzamelaar kon er zijn gading vinden, maar op het vlak van games was het "schraal", al een geluk dat Xyanide er speelbaar stond, was de reis toch nog ietwat de moeite...
WAT, kan je geen kaartje aan de deur kopen. hoe weet je dit. als dit echt waar is vind ik dat wel heel stom
hehe, ben er vrijdag geweest, ik ownde iedereen 4 x met pgr2 maja dat komt ook omdat ik de game al vanaf de 26ste heb maareuh, ik kon de xbw stand niet eens vinde?
kan je veel goodies enzo inslaan want dan ga ik ook moet je je inschrijven voor die toernooien of kan je meteen meedoen daaro?