Counter-Strike

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 20 sep 2003.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja als ie uit is moeten we een keer een vette LAN organiseren.
    Weet iemand een ruimte? Zodra ie uit is maken wel wel een aparte topic.
     
  2. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja van wat ik heb begrepen uit enkele reviews wel
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Over Rainbow Six 3 gesproken...
    De online gameplay is prima, maar de spawnpoints van de teams zijn zo dichtbij. ( en dan bedoel ik ECHT dichtbij.)
    dat vind ik een beetje een nadeel.
     
  4. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog iets meer dan ee weekje geduld en dan zullen we is zien of het wat is :) heb er wel vertrouwen in.
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan dus niet op de graphics letten (hoewel die best goed zijn nu) maar spelen op LIVE en proberen CS te spelen zoals het hoort te zijn ;). Als er een beetje word samengewerkt op de servers word het echt wel een nr. 1 LIVE game denk ik....nou ja iig voorlopig dan :).
    Ik hoop vele positieve reacties te horen. DAMN, ik mot echt effe die credit card zien te regelen, ik mot LIVE Hebben...damned!
     
  6. poepman

    poepman Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet in ieder geval zeker dat ik hem ga kopen gewoon omdat hij op pc immens goed was en nu is ie nog opgepoetst ook... hopelijk word het geen probleem met de controler maar naar aanleiding van een aantal reviews die ik heb gelezen zou dat dik in orde zijn dus.... zal ik in de examen op 5 december dik in de problemen als ik de hele tijd achter men xbox zit
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    wil hem in de tussentijd wel lenen hoor :9
     
  8. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je bij de Postbank zit en een minimaal maandelijks inkomen hebt van 650 Euro kan je de Postbank Card aanvragen...dit is een credit card in samenwerking met MasterCard...stond een advertentie van in in het Xbox Live boekje dat ooit bij de PU had gezeten..dat had ik van de week gezien toen ik het even doorbladerde....ga maar eens naar www.postbank.nl en typ daar bij het zoeken "Postbank Card" in zonder de quotes en je zal er alle info over vinden.

    Kost dan wel 18 euro per jaar maar dat is niet echt veel. Dit ga ik zeker een keertje doen maar eerst moet ik nog wel een snellere verbinding hebben want ik maak nu nog gebruik van @home (abo van 30 euro)

    Ik weet niet of andere credit cards goedkoper zijn dus dat moet je zelf maar even uitzoeken.
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen geen maandelijks inkomen van 650 Euro :/ das dus het probleem, zou eigenlijk me vader moeten vragen om een credit card aan te schaffen en dat ik dan alle kosten betaal ofzo, dan gebruik ik gewoon zijn nummer....maarja, dan mot me vader dat wel willen natuurlijk...zucht :{

    Heej maar effe weer ontopic, heeft iemand die het heeft kunnen spelen nog dat effect kunnen zien dat als je een donkere kamer binnenloopt je ogen eerst moeten wennen? Ben benieuwd hoe snel dat gaat, vind het wel een goed doordacht iets...en of er in andere maps behalve cs_Italy nog meer maps sterk aangepast zijn (qua mapdesign, niet textures e.d.).
     
  10. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hier ben ik ook heel benieuwd naar....lijkt me best een goeie tactische toevoeging aan het spel
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als het goed is heb ik een dezer dagen de tijd om hem eens te testen, dus mocht je nog puntjes hebben waarvan je denkt 'daar ben ik wel benieuwd naar', plaats ze hier gerust.
     
  12. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik ben wel benieuwd...

    -Of de bots dezelfde zijn als die van de Steam CS 1.6 beta en of ze echte menselijke keuzes maken (iemand coveren als hij de bom defused, tactische beslissingen e.d.)

    -Of het nog steeds uitmaakt of je sproeit of in bursts schiet, of het "gevoel" van het schieten gelijk is aan het orgineel dus.

    -Hoe het zit met lopen en rennen. Dat regel je waarschijnlijk met de analoge stick..maar omdat het iemand aan horen komen lopen zo belangrijk is (een vriend van me kan in CS op geluid spelen, dus eigenlijk bijna met ogen dicht iemand neerschieten, ook door deuren ect.) vroeg ik me af waar die geluidsgrens ligt, of dat hij op rengeluid switched i.p.v. een geleidelijk verloop.

    -Hoe makkelijk het snipen is. Ik had geloof ik gelezen, dat de lens eerst ook focust voordat je goed kan schieten.

    -Of de nieuwe maps goede maps zijn, goed uitgebalanceerd e.d.

    -more coming ;)
     
  13. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet zelf helemaal niks van die bots af...ook niets over de bots in Steam CS 1.6 Beta....wat ik dus wil weten is of ze goeie tegenstanders en team leden zijn.

    Hoe de Xbox exclusieve mapjes zijn

    de controls

    enkele andere dingen die ik wou weten zijn al gevraagd door Metzman
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  14. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zelf niet al die vragen kunnen beantwoorden.
    Alleen dacht ik wel ergens te lezen op amerikaanse forums dat het bursten en sproeien hetzelfde is gebleven als op de PC.

    Anders moeten jullie zelf ff op de forums kijken van Counterstrike op Xbox.nl of op Teamxbox.com.
    Daar staan jullie vragen misschien beantwoord.
    Moet je wel een beetje engels kennen maar dat zal toch geen probleem zijn voor de meeste :p
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  15. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    Vraagje :

    Als je geen Xboxlive hebt is het spel dan nog leuk?
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat het dan heel wat minder word omdat gewoon zeg maar 80% van de game denk ik draait om Xbox live. Tenzij je natuurlijk ook heel veel aan systemlink doet. De single player is eigenlijk gewoon een voorproefje op het xbox liven van Counterstrike. Dus ik denk wel dat er veel plezier van de game weg gaat als je geen LIVE hebt.
     
  17. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , met burst knallen gaat men eerder dood. Het is gewoon een hele goeie pc port.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ga toch weg man :D Waarom zou iemand 60 euro neer moeten leggen voor een simpel spelletje dat jarenlang al gratis te verkrijgen is.

    Is net als Tetris uitbrengen voor 60 euro, of Patience of Rummikub. Niet dat CS een echt SLECHT spel is, want de simplicity gaat zeker scoren maar 60 euro vergeleken bij de huidige andere titels is echt schandalig. Het had gratis bij de starterkit moeten zitten.
     
  19. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt gewoon geen respect voor CS ;)
    Ze mogen van mij wel eens goed geld voor Counter-Strike verdienen, hebben ze verdient, zeker met de upgedate graphics en nieuwe maps en interface, buymenu's ect. ect. Als ik Live had konden mij die eenmalige 60 helemaal nix schelen, kopuh die topgame...,
    maar ik ben natuurlijk wel een CS-Fan...
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb CS zelf ook maandenlang op de PC gespeeld, waarom zou ik er dan geen respect voor hebben :p

    Alleen voor een leuke interface en buymenu een spel kopen? Voor die opgepoetste graphics die alsnog niet bijzonder aan doen? Neh...
     

Deel Deze Pagina