ESPN NFL Football

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Clone, 21 nov 2003.

1. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zou het wel leuk zijn als je (redelijk veel) wat van American Football afweet ? Ik bedoel, ik ken alle speelstijlen wel, maar ik weet de controls niet van de Xbox, aangezien ik het spel pas vrijdag krijg. K'zit nl in de proefwerk week :mad: Dus nog een nachtje of 3 slapen :)

2. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dan zeker, maar al die verschillende stijlen(volgens mij zijn het er zeker 50). Ik weet bij god niet wat het allemaal inhoudt. Misschien als jij het spel hebt dat je me een beetje wegwijs kunt maken. Maar nu heb ik er ff genoeg van.

3. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel zeggen wat een aantal dignen betekenen, maar dan zal je tot vrijdag/zaterdag/zondag moeten wachten :eek: vrijdag krijg ik het spel, dus denk ik dat ik wel ff zoet zal zijn. Zaterdag naar de Gameexpo in Utrecht, en zondag naar een feest. dus best druk, maar ik zal wat dingen pr oberen te posten :)

O-)

4. Alter Ego

Alter Ego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn je hebt em al binnen waar heb je em gehaald of besteld..?

ik ben jaloers

:'-(

ik snapte er eerst ook geen fuck van.. ik wist niet wat ik moest doen enzo maar na een tijdje begrijp je 't spel wel

laat ik 't simpel proberen uit te leggen ik weet niet of je een beetje verstand heb van american football

als jij in de aanval bent.. heb je 4 kansen om de 10 yard lijn te halen
    als je 't na de 3de kans de 10 yards niet hebt gehaald "Punten" ze meestal de bal naar de tegenstander.. zodat die weer 4 kansen heeft om de 10 yard lijn te halen

je hebt twee aanvallen die 't meest gebruikt worden.. gooien of rennen..

gooien met je QB (quarterback) en rennen met je RB (runningback)

de runningback staat meestal achter de Quarterback (de spelverdeler)

als je goed kijkt in je playbook zie je ook wat 't een pass play of een run play is..

bij een pass play zie je veel meer pijltjes enzo die alle kanten op gaan.. de quarterback moet namelijk de bal naar 1 van zijn recievers gooien.. die pijltjes zijn de routes die de recievers moeten rennen..
    bij een running play zie je alleen maar waar de running back naar toe gaat en degene die voor hem moeten blocken meestal

er zijn zoveel verschillende plays..

je hebt plays met maar 1 runningback, 1 fullback en twee recievers

je hebt ook plays met drie recievers in 't veld.. zelfs met 4 recievers en nog eens een runningback.. etc etc

op 't begin is 't moeilijk.. maar volgens mij word er in die practise mode ook veel uitgelegd wat je moet doen en wanneer etc

5. Alter Ego

Alter Ego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens he.. tHa ClonE kijk jij naar American Football..?

ik heb wel canal + maar daar wordt alleen maar basketball uitgezonden nooit American Football..

shit zuigt echt..

enigste wat ze hier uitzenden in Nederland is The Superbowl..

6. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het spel gepreorderd bij gamerelease.nl. Eerst zou ie 31 oktober uit zijn gekomen, toen 28 november, maar ze hebben hem toch eerder opgestuurd. Ik ben er idd al wat beter in bekend geworden. Dat van die running play en pass play snap ik nu wel, alleen de zoveel verschillende tactieken niet echt (zijn er echt veel). En de regeltjes zijn me ook wel duidelijk. En idd de training helpt je ook wel een beetje. Het spel is erg uitgebreid. Als je quick match doet dan krijg je op een gegeven moment 3 opties voor je begint. De eerste is play, en nog 2 andere. Weet je wat dit inhoudt? Je kunt er wat met de spelers doen, maar dat snap ik niet echt.

7. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    He, bedankt Alter Ego, nou hoef ik dat niet te typen :+

Mwa, ik kijk vaak naar filmpjes en oude uitzendingen op intenet. Ik weet eigenlijk niet waar ik American Football moet kijken :eek: Ik heb ook geen Canal+ :mad: Maar op welke zender komt The SuperBowl ? Das wel leuk om te zien. Ik hoop toch niet op Canal+ :confused:

8. Football Freak

Football Freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou zo te zien is het te gekke spel ik ga het zeker kopen alleen jammer dat het 115 euro kost of begreep ik het verkeerd
    ik heb madden 2004 ook en het is ook een aanrader voor de Football gek en tha clone speel je ook in en club??

9. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    ESPN NFL 2K4 heb ik vandaag thuis gekregen van dimplus, maar ik mag het morgen pas spelen, zit nl in een pw week :mad:. En hijs maar €60 en geen €115 :confused: Ik wil wel in een club spelen, maar ik woon in Tilburg, en weet zo niet welke club er dicht in de burt zit. Ik probeer verschillende websites te bezoeken, maar de meesten hebben het irri tekstje:
    'Website under contruction' |:-

Ik zou wel in een club willen spelen. Ik zie net dat er ook de 'Tilburg Steelers' zijn: KLIK *)

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  10. Football Freak

Leuk Bevonden:
    0
    heej tha clone er is een team in tillburg namelijk tillburg steelers maar ja je heb gelijk de site is nog niet klaar van hun btw ik speel bij de Amsteland panthers is een leuke team en hopelijk zie ik je een keer op het veld als je 14 tot 16 jaar ben anders ga je naar de junioren ow jah ik ben naar een paar winkel geweest bij me in de buurt en ik zie geen ESPN NFL 2K4 moet ik het gaan bestellen of moet ik vragen of ze het voor me willen bestellen alvast bedankt

11. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het besteld op Dimplus, maar je kan ook gelijk naar de info pagina over de game gaan: KLIK

En ik ben 14 (hoe jong het ook klint :9) en vind dit toch een erg toffe sport. Ik hoop dat ik bij het team kan. Hoe oud ben jij eigenlijk? En is het is leuk om *ahum* in elkaar gebeukt te worden, hehe }:]

Maar het lijkt mij gewoon erg leuk om te doen _O_

12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik hem toch maar bij Gamerelease.nl bestellen. Daar is hij nl € 50,70.

13. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    tja, das waar. Maar ze leveren niet onder rembours, en mijn ouders stonden erop dat NIET met de credticard werd betaalt. Maar ik bestelde de game samen met een paar andere dus zaten er geen verzendkosten aan. En bovendien heb weer een flink aantal punten erbij. Kan ik bij de volgende bestelling een leuke korting krijgen :)

14. Football Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook 14 en speel bij de cadets. Ik sta receiver en cornerback. En het is natuurlijk altijd lekker als je iemand beukt maar ik krijg meestal de klappen maar ja dat hoord erbij als je de bal vang of krijgt maar het is echt lekker als je een touchdown maakt en als de cheerleaders dan gillen :D

ps bedankt ik ga gelijk die spel bestellen _O_ _O_

15. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe _O_

Ik zal maar eens informeren bij de steelers als hun site weer goed is :)

16. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, heb net me game gespeeld, en het is echt supervet! Heb ook me eigen team gemaakt :) de besturing is best ingewikkeld, maar ik begin het te begijpen. Als je van American Football houd, kopen die handel! :D

17. Blisz

Blisz Plague on words

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lekker doe dat!! Komen we jullie wel weer tegen met de Giants ;) (Giants - steelers 20-8, haha)
    Maar de steelers kunnen zeker mensen gebruiken, ze zijn maar met zn 17en, zitten een stel oude rotten bij. (Waarvan er ook 2 naar Frankfurt mochten)

Ik heb alleen madden, hoef niet nog een football-game dit jaar!

ciao

18. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet verder niks van de Steelers af, maar ik zal eens wat info vragen! :)

19. Football Freak

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zeker die game bestellen _O_ _O_

20. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer verstandig!

Heb nu al aardig wat trofeën in mijn kast in mijn crib :) voor bv 60yards passings, 40 tackels in 1 potje, etc... :D

Deel Deze Pagina