Op het einde van deze stage moet je een doorzichtig monster verslaan maar weet iemand hoe dit moet? Met bommen lukt het niet en ook van achter raken werkt niet.
Als je dat grote logge water beest bedoeld: Heeeeel veeeel troep tegen aan gooien! Bommen helpen wel maar zijn erg gevaarlijk voor jezelf. (vind ik iig) Er zijn ook bepaalde cleaners te kopen die beter water of vuur opzuigen maar ik weet niet zeker of je daar iets aan hebt tegen die beesten.
Koop in ieder geval éérst een uitbreiding die je in staat stelt 10 stukken troep te dragen. Volgensmij moest je hem 8 keer raken en dan wordt ie zo'n klein beestje die je in een klap dood. Je moet trouwens wel erg opschieten door die IRRITANTE TIJDLIMIET in de levels. Dat haalt toch een hoop spelplezier weg omdat je bijna altijd (in latere levels) overnieuw moet beginnen omdat de 10 min. op zijn
Je moet een pauze inlassen en dan gooien! Werkt het best! Als het goed is kan je nu ongeveer 3 pauzes verdienen, dus ook 3 pauzes gebruiken, deze moet je eerst halen in vorige levels bijvoorbeeld.
5 pauzes (als je upgrades hebt) Maar volgensmij loopt de tijd dan gewoon door. correct me if i'm wrong