Ik heb een vraagje, IK wil heel graag een race game kopen maar zit te twijfelen tussen; Project Gotham racing 2 en Need for speed underground! Ik wil namelijk heel graag in een VW golf racen!!! Zijn er nog meer spellen die VW golf in de aanbieding hebben??
sorry maar golf. je hebt geen smaak neem nu een subaru impreza wrx sti, nissan skyline gtr r34, mitsubishi lancer evo, lancia delta integrale, audi a4/s4/a6/s6. dan heb je pas smaak.
In beide games zit een Golf... In NFS:U kan je hem helemal uitbouwen, in PGR2 niet. Maar toch is PGR2 beter qua gameplay etc.
bij NFSU kan je je golf helemaal uitbouwen sterke motor betere remschijfen mooiere paints verlagen en die shit, Bij PGR2 is hij standaard je kan alleen een andere kleur kiezen maar bij PGR2 ziet hij er wel super mooi en strak uit,
Een verschil dat je niet geeft is dat bij NFS:U je raced met een Golf GTI'tje, die je natuurlijk helemaal kunt uitbouwen (verwacht er niet te veel van qua vermogen, je zult teleurgesteld zijn). In PGR 2 begin je met een Golf R32 (de enigste Golf die mij dan ook iets interesseert) en kun je daar één klasse mee racen (en natuurlijk op Live ownen!).
LOL een Golf verslaafde, maarre als je helemaal lijp wilt worden van je Golf koop dan Need For Speed, lekkere paints d'r over heen enzo, uitlaatjes, velgjes etc...
Ja maar als je helemaal gek bent van Golfjes koop je ze allebei: PGR 2 om het geweldige geluid en natuurlijk de geweldige races met de Golf R32 NFS:U voor het tunen en aankleden van je Golfje GTI