Heeft iemand hier dit spel vandaag opgepikt? Ik ben benieuwd hoe het spel is geworden. Hopelijk net zo brilliant als het eerste deel op de N64 Beste snowboard nog steeds naar mijn mening Dus mensen die 1080 kennen, en nu ook dit tweede deel hebben gehaald: hoe is ie? Heerlijke boxart by the way
Op N64 was het een redelijk realistisch spel. En die 1080 is normaal een hele moeilijke truck in het spel. Net zoals in het echte is die uit te voeren, maar moeilijk. Deze keer is het weer een realistisch spel geworden denk ik.
Ik heb 'm gespeeld bij me lokale gameshop, maarre 't kon me nou niet echt overtuigen, amped speelt toch wel effe fijner vind ik zelf. Helaas want 1080 op me N64 was echt super vet...
ik denk dat je toch voor 1080 zou moeten gaan als je voor realisme wilt gaan.. aangezien ssx3 HELEMAAAAAAL niet realistisch is.. verder spreekt deze game mij totaal niet aan.. evenmin als de n64 versie deed....
de PAL boxart is anders dan die hier gepost is ik moet eerst nog 1080 voor de N64 halen (beter laat dan nooit), dan over een half jaartje haal ik deze. Spel wordt net als Wave Race: Blue Storm een beetje te laag beoordeeld denk ik even zoeken, maar dit is de boxart (vind 'm minder mooi )
Bedoel je nou 1080 op de N64, of Avalanche op de Cube? Want 1080 op de N64 kreeg gruwelijk goeie cijfers toendertijd.
ik bedoel Avalanche, die staat niet echt hoog op dit moment bij gamerankings (maar d'r zijn pas 3 reviews)
En het is er ook niet beter op geworden :{ Ik zit er nu onderhand echt aan te denken m'n cube weg te doen, veel games waar ik veel van verwacht zijn dan toch niet zo goed als beweert werdt :{