Panzer Dragoon Orta

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gourmandises, 25 nov 2003.

1. Gourmandises

Gourmandises Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik wil deze spel kopen. Panzer Dragoon Orta.
    maar ik wil allleen weten of een beet goed spel is. laat me even weten.

en weet iemand die 2ehands spellen verkoopt. ik dacht dat in amsterdam er zo winkel was dat je oude x-box spellen kon inleveveren. en dat je nog geld terug kreeg.

al vast bedankt

2. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    geweldig spel, absolute aanrader, ik heb er heel wat uurtje's plezier mee gehad.

in reviews lees je wel dat je te weinig vrijheid hebt, dat valt best mee, je zit of zo in de actie, of je geniet van prachtige grafics dat je daar geen moment last van hebt, ik zou zeggen ren naar de winkel

3. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Panzer Dragoon Orta is echt een superspel mooie graphics goed verhaal enz. en je bent echt heel lang bezig om alles te unlocken en als je PDO hebt uitgespeeld kan je deel 1 (het hele spel) ook nog 's spelen.

Met je 2de vraag kan ik je niet helpen srry.

4. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, of het een goed spel is? Ik laat de reviews maar voor zich spreken (kan er zelf weinig over zeggen aangezien ik het spel pas vandaag gekocht heb :)).

5. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
  6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    KOPEN!!!!

Duidelijk? 8)

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah persoonlijk vond ik hem nogal tegenvallen :{ ondanks de soms grote uitdagingen kon het spel mij niet echt boeien

8. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Erg mooi spel, maar op zich redelijk kort. De replay value zit m in het herleven van de coole levels. Als je een gamer bent die een spel na een keer gezien heeft zou ik aanraden het te huren, maar een beetje shoot m up fan hoort deze absoluut in huis te hebben!

9. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    met die winkel kan je best replay bedoelen zit hier ook in den bosch je kan je oude spellen daar verkopen voor geld of zeg maar 4 spellen en dan een nieuw spel voor in de plaats zeg maar

10. Gourmandises

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het zekker ik ga hem kopen eindelijk weer een goede game. Bedankt voor de hulp

11. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alle levels 1 keer speelt, is het kort ja, en het is een echte oldskool game. Dus hou je daar niet van, dan laten liggen. Het is een roalercooster ride game.

Trouwens, je kunt ook een oud Dragoon game unlocken, weet niet zo snel meer ff welke dat was, ik dacht of de eerste of de game voor deze.

Visueel erg mooi, maar ook erg pittig, zeker op hogere moeilijkheidsgraden.

12. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem volgende maand kopen samen met MK5, Jet Set Radio en Shenznue(or whatever) 2

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Gewelig spel... voor een weekendje dan. Ik heb hem gewoon zaterdag ochtend gekocht in het weekend uitgespeeld en maandagmiddag weer geruild voor een ander spel.

14. Gourmandises

Leuk Bevonden:
    0
    een Vraag is dat spel zo kort dan? ik heb bij ons gekeken maar ze hadden hem nog niet (of uit verkocht). en wat voor Beste spellen ? ik hou van rpg. adventure? ik dacht zelf aan prince of persia sand of times. lijkt me een goed spel. p.s nog bedankt voor de info.

Vriendelijke Groet.

15. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens bij een andere winkel te kijken..aangezien het spel al een lange tijd uit is zouden ze hem toch wel moeten hebben, verder is het geen kort spel...als je een beetje een gretige gamer bent kun je je hier lang mee vermaken denk ik :)

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het spel heeft 10 levels. Ieder level heeft 2 (soms :cool: verschillende routes.
    Verder zit er een zogenaamd Pandora's Box in. Hier zitten alle hande extra's in die je in verloop van het spel unlockt. Je hebt 20 uur nodig om de pandora's box voor 100% te unlocken.
    Een van de extra's is de originele Panzer Dragoon dus je krijgt er nog een 2e spel gratis bij.

17. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ik ehb hem nog steeds niet uitgespeeld, ik kan die 10e level niet halen, heeft er nog iemand tips?

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja,
    Ik neem aan dat je zijn eerst vorm kan verslaan.

Om hem in tweede vorm te verslaan moet je bij de verschillende aanvallen van hem, verschillende tactiek gebruiken.
    1) als hij ver weg van je is en steeds op springt uit het water.
    - Heavy wing, zorg dat je hem gelockt hebt zodra hij uit het water komt en schiet direct.
    2) als hij die muur in gaat.
    -Glide wing, nu kun je die groene stralen heel makkelijk omzeilen. Schiet als je hem ziet.
    :cool: Hij vliegt voor je, met zijn staart zwiepend
    -Base wing, ga steeds van links naar rechts (naar links voordat hij de staart omhoog tilt, naar rechts voordat hij naar beneden gaat) tijdens het verplaatsen lock je waar je hem kan raken.
    4) Als hij achter je vliegt
    -Heavy wing om hem nog een paar keer goed te raken.
    5) De 'gil-laser'
    -Base wing, lock zoveel mogelijk op de draak. Als je schiet voordat de lasers bij je zijn, schiet je de lasers uit de lucht.

Vanaf nu alleen in base blijven en constant schieten.

19. Gourmandises

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik hem Gekocht bij Bart smit voor € 29.95. en ik moet zeggen dat een top game is beeld ziet er sherp uit. en de gameplay is ook goed. en ik vindt vrij moelijk. dus hier ben ik wel een tijdje mee Bezig. Bedankt nog voor het advies.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    gewoon lekker kopen.
    hele lekker sweer en de einbaze zijn ook erg impressive..
    ene thanks voor de tips van het 10e leven.
    die had ik ook nog niet gehaald!!! :)

Deel Deze Pagina