Hoi mensen, Ik heb eindelijk mijn xbox besteld, en heb een confirmatie van dvdboxoffice gekregen, maar ze vragen daarin om een creditcard statement. Nu is mijn vraag: wtf is dat? het vrouwke achter de ABN AMRO balie wist het niet, maarja, die gasten weten nooit wat. Dus vroeg ik me af wat anderen op dit board hebben gedaan toen DVDBoxOffice dit van ze vroeg... BTW, dit is mijn bestelling: Microsoft Xbox Game Console (duuh) Xbox Controller Xbox DVD Movie Playback Kit Tony Hawk's Pro Skater 2x Halo Project Gotham Racing Amped: Freestyle Snowboarding hehehe, pretty sweet huh? kost me trouwens wel iets van 1550 piek
hmmzz, ik heb geen verstand van credit cards, 'yunry' op dit forum heeft ook zn Xbox bij dvdboxoffice besteld, vraag het hem eens
nou, ze stuurden me een dag nadat ik had besteld een korte email waar eigenlijk alleen instond dat ze een credit card statement wouden hebben. hoe heb jij voor je xbox betaald dan? ook via creditcard?
da verlopings datum en het nummer? of een kopie van je bank bewijs dat je er hebt? validatie? MARKinthedark heeft dat ook gedaan, stuur hem een PM ofzow!
Beetje vaag ik heb die e-mail niet gehad. Ik moest mijn verloop datum invullen op de website. En hoefde niet iets nog op te sturen via e-mail. Ik heb trouwens mijn xbox niet via CC betaald want dat kon volgens DVDBoxoffice niet, maar mijn spellen en controller zijn wel via mijn CC gegaan. Maar ik zou niet weten wat ze nog van je willen hebben.
ehm weet je zeker dat dat markinthedark is? en niet marXbox? marXbox is die knakker uit de crew en die heeft wat games uit de states gehaald