Ik verbaasde me dat hier nog geen thread over was, hoewel het nog wel een tijd duurt voordat deze uit is maar daarom maak ik hem maar!
SplinterCell: Pandora Tomorow is het vervolg op het originele SplinterCell.
In Pandora Tomorow wordt er natuurlijk een hele nieuwe verhaallijn gezet maar een van de grootte pluspunten is de Multiplayer op XboxLive! Ik zal even het stukje van de multiplayer uit de PU Posten:
"Je speelt bijvoorbeeld met vier spelers, dat is het maximum, waarvan 2 hunters (huurlingen) en 2 spionnen. De hunters zien de wereld vanuit first person en de spies vanuit 3d person. Dat is gedaan omdat anders de 2 hunters altijd de spionnen zouden zien aankomen. Doordat de spionnen in third person spelen, kunnen zij de hunters besluipen en verdoven en tegelijker tijd de omgeving om hen heen blijven controleren. spionnen kunnen niet doden, hunters wel. Het is echter geen shooter game-play. De spionnen moeten bijv. binnen tien minuten vijf computers hacken om het potje te winnen, de hunters moeten dit ten koste van alles voorkomen. Je kunt als spion dus zo vaak neergeschoten worden als maar kan, als je binnen de gegeven tijd de goals maar hebt volbracht met een mede speler, dan hebben de spionnen gewonnen.
Zowel de spionnen als de hunters hebben zwakke en sterke punten. Hunters hebben een super high tech gun waarmee ze kunnen inzoomen afluisteren en granaten kunnen afvuren. Daarnaast hebben ze een tracking device (een soort rode x-ray variant) die movement volgt en een electric indicator. Die laatste registreert wanneer een spion gebruik maakt van een schokker of een andere elektrische gadget zoals night vision goggles. Gebruik je als spy geen gadgets dan zal de indicator dus ook niets ontdekken.
De spy is natuurlijk super lenig en kan overal op en af klimmen, roetsjen en klauteren. alle acrobatische moves van sam kan je online uitvoeren, iets dat de hunters weer niet kunnen. De spy kan booby traps uitschakelen, hunters besluipen en neerrammen, verdoven met schikpijltjes of ze van een hoger gelegen plek bespringen. Dit levert allemaal heerlijke gameplay op, cker omdat de spy's en hunter met elkaar kunnen communiceren via een headset. en als je als spy een hunter vastgrijpt, kan hij jouw stem horen en kan je hem vernederen. "
Tot zover een deel uit de PU van de multiplayer. Ik ben echt heel benieuwd naar die mp mode want het lijkt me echt zoooo dope!
Wat willen jullie verder nog zien?
Check Deze deze site voor screenshots.
Laatst bewerkt: 28 nov 2003