Splinter Cell: Pandora Tomorow

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pimmy, 28 nov 2003.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik verbaasde me dat hier nog geen thread over was, hoewel het nog wel een tijd duurt voordat deze uit is maar daarom maak ik hem maar!

SplinterCell: Pandora Tomorow is het vervolg op het originele SplinterCell.
    In Pandora Tomorow wordt er natuurlijk een hele nieuwe verhaallijn gezet maar een van de grootte pluspunten is de Multiplayer op XboxLive! Ik zal even het stukje van de multiplayer uit de PU Posten:

"Je speelt bijvoorbeeld met vier spelers, dat is het maximum, waarvan 2 hunters (huurlingen) en 2 spionnen. De hunters zien de wereld vanuit first person en de spies vanuit 3d person. Dat is gedaan omdat anders de 2 hunters altijd de spionnen zouden zien aankomen. Doordat de spionnen in third person spelen, kunnen zij de hunters besluipen en verdoven en tegelijker tijd de omgeving om hen heen blijven controleren. spionnen kunnen niet doden, hunters wel. Het is echter geen shooter game-play. De spionnen moeten bijv. binnen tien minuten vijf computers hacken om het potje te winnen, de hunters moeten dit ten koste van alles voorkomen. Je kunt als spion dus zo vaak neergeschoten worden als maar kan, als je binnen de gegeven tijd de goals maar hebt volbracht met een mede speler, dan hebben de spionnen gewonnen.

Zowel de spionnen als de hunters hebben zwakke en sterke punten. Hunters hebben een super high tech gun waarmee ze kunnen inzoomen afluisteren en granaten kunnen afvuren. Daarnaast hebben ze een tracking device (een soort rode x-ray variant) die movement volgt en een electric indicator. Die laatste registreert wanneer een spion gebruik maakt van een schokker of een andere elektrische gadget zoals night vision goggles. Gebruik je als spy geen gadgets dan zal de indicator dus ook niets ontdekken.
    De spy is natuurlijk super lenig en kan overal op en af klimmen, roetsjen en klauteren. alle acrobatische moves van sam kan je online uitvoeren, iets dat de hunters weer niet kunnen. De spy kan booby traps uitschakelen, hunters besluipen en neerrammen, verdoven met schikpijltjes of ze van een hoger gelegen plek bespringen. Dit levert allemaal heerlijke gameplay op, cker omdat de spy's en hunter met elkaar kunnen communiceren via een headset. en als je als spy een hunter vastgrijpt, kan hij jouw stem horen en kan je hem vernederen. "

Tot zover een deel uit de PU van de multiplayer. Ik ben echt heel benieuwd naar die mp mode want het lijkt me echt zoooo dope!

Wat willen jullie verder nog zien?

Check Deze deze site voor screenshots.

Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die multiplayer wordt zwaar verslavend (als hij goed uit gewerkt wordt). Maar ik ben er zeker van dat ik, als ik de rol van een spion speel, me meer bezig gaat houden met het doden van de hunters dan met het volbrengen van de opdracht.

Ik ben trouwens ook benieuwd naar de single player :9.

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij als de game eindelijk uit is wil iedereen de spy spelen. Mij lijkt het in ieder geval een stuk gaver om zonder gadgets (wat slimmer is om niet opgemerkt te worden) een hunter te grazen nemen zonder dat hij het doorheeft. Er is hopelijk wel nog steeds een zeer uitgebreide singleplayer in Pandora Tomorrow?

PS: betekent dit overigens Splinter Cell 2 of een add-on waar UbiSoft ook wel soep van lust (kijk maar naar de Rainbow Six-serie)?

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik ben ook benieuwd hoer het uitgewerkt wordt. Het moet even op gaan en de levels moeten groot genoeg zijn. Single Player is natuurlijk ook iets waar ik op wacht en in de pu stond ook dat de levels enzo nu nog veel beter werden, ze kregen een leven op/in een trein te zien en dan moest ie ergens buiten om heen... en de passagiers moeten niet van je schrikken want anders worden de terroristen gewaarschuwd en je schaduw wordt korter en langer door de lampjes in de metro.. en op een bepaald moment kan je schaduw naar binnen schijnen en dan ben je genaait dus. Ook gaan er in de levels veel meer punten komen waar je trucjes kan doen en zullen er natuurlijk veel meer moves komen, ik zag oa een swat move, dat ie met zn rug tegen de muur zit en dan snel naar de andere kan van een deur schiet, zonder dat mensen in de kamer hem zien en een move dat ie tegen een muur oprent en dan achterwaarts zon loop maakt.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    SplinterCell 2, het is niet wat nieuwe levels maar alles wordt verbeterd, een hele nieuwe campaign, multiplayer en nog veeeeeeeeeeeeee uche.. uche... meer

6. gandalf007

gandalf007 Of niet dan!

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me dope

7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Deze game wordt echt heel vet!!

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, jammer dat het nog zo lang duurt, hij kwam toch in april uit?

9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kun je eigenlijk ook multiplayeren, maar dan niet op live?

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is volgens mij nog niet bekend..

Deel Deze Pagina