1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six 3 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door robberto, 25 nov 2003.

  1. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me ingeschreven via dat email adres voor S en TS.
     
  2. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best bij soldiers in het, tenzij zij dat ook willen.
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil bij GUUZIEEEEEEEEEE in 't team

    Edit: Mijn tijden wanneer ik NIET beschikbaar ben

    Donderdag school tot 4 uur
    Vrijdag school tot 6 uur
    Zondag werken tot een uur of 8
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  4. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb waarschijnlijk dinsdag avond pas xbox live dus zou je de inschrijvingen pas woensdag willen stoppen?
     
  5. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0

    je kan je toch gewoon inschrijven en voeg je je gamertag dinsdag aan dit topic toe(als je ZEKER weet dat je dinsdag live hebt)
     
  6. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    k dan, kan niet wachten om lkkr met men team te gaan fraggen :p ik ben zo te zien al ingedeeld, k dan toppie. ik had iets hehoor dat survival niet door ging ofzo? als het door gaat wil ik ff de tijden weten want dat is altijd wel leuk om te doen. Btw, kijkt er altijd een moderator bij ofzo, iemand van het toernooi zodat alles eerlijk gaat? ik vertrouw iedereen hoor maar je hebt van die mensen :p en hoe wordt survival geregeld, degene die als laatst overblijven of diegene die de meeste punten hebben? bij beide gevallen zijn er problemen, bijv campers of kill stealers. ik kan niet wachten :)!
     
  7. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het aan mij ligt, host ik organiseer ik de Team survival en dark goblin de survival, dus niet gaan mailen als je met TS meedoet, wel als je allebei doet, maar das dus opnieuw aanmelden voor beide, Ik heb zometeen een xbox chat met hem, ff kijken wat we doen, maar dat met scheidsrechters doe ik denk wel, dus 1 host en nog 1 organisator op andere kant om te controleren van 50 claibur gebruik en beetje mee kijken(verslag enz) hierover meet info over een uur of 3.
    Survival gaat dus wel door, maar dark goblin doet dit dus!!!
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    kaliet
    als ik jij en guus nou een team vormen
    dan kunnen wij die shit ownen
     
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Wablief? Heej heej ik heb nog geen besluit genomen over teams, gelieve geen teams maken waarin ik zit buiten mijn medeweten om:)

    @Organisatie: ik heb vandaag eindelijk mijn RS3 kopietje gekregen! (een pre-sale versie)
    Ik verkeer nu nog wel in een dikke n00b-fase maar dat moet over een weekje wel bijgetrokken zijn.

    Doordeweeks kan ik voor etenstijd nooit, in de avond kan ik NIET op: woensdag en vrijdag.


    Maar vooralsnog geen teams bitte!
     
  10. Dark Goblin

    Dark Goblin >>>The One Goblin

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ga voor de pools en echte inschrijvingen naar www.xbwarzone.tk daar komen ook de pools indelingen en finales te staan de
    organisator
    en voor inschrijvingen mail mij ook ojee_112@hotmail.com
    het is al weer goed gemaakt
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  11. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    is weer goed :)
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  12. martijn_h

    martijn_h sorry voor spelfoute

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook met jou mee robberto vind beetje overdreven van dark goblin eerst waren julie nog rustig aan het bespreken dat julie zamen zouden gaan doen enz en nu dit in eens (beetje raar)
     
  13. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je nou.....wil je eer omdat je een toenooi hebt geregeld.....of wil je gewoon lekker met z'n alle RS3'en???

    het maakt mij in principe niet uit wie het organiseerd....maar ik blijf wel gewoon bij het toernooi van robberto
     
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Cool, ik doe mee. Survival en Team Survival. Waarschijnlijk met Chrono en Lekkerbek, maar dat post ik dan nog wel. Gamertag is Crazy Killer NL.
     
  15. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe gewoon mee met het XBW toernooi ( meeste NL-ers namelijk)
     
  16. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer van dat survival onderdeel
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  17. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel mee doen met team survival maar wil dan wel graag mn eigenteam samenstellen. (ik ga wel ff rond vragen dan)


    ... en dan had ik nog hoe gaan jullie het oplossen met de spawn spots ? aangezien sommige plekken nadelig kunnen zijn voor bepaalde teams
     
  18. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Me2, ik ben trouwens erg voorstander van Sharpshooter...kunnen we dat niet doen?
     
  19. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok is weer goed, dark goblin en ik doen weer gewoon samen, komt allemaal goed, Team Survival Is dus gewoon door!! Iedereen dus nu inschrijven voor team SUrvival, maximaal deelnemers zijn 8 teams, misschien meer, survival wordt nog wel gehouden, maar dan later, eert TS uitproberen.
     
  20. Dark Goblin

    Dark Goblin >>>The One Goblin

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me hierbij verontschuldigen aan robberto voor mijn gedrag me hadden een miscomunicatie en ik weet niet wat er allemaal is neer gezet van robbert hoorde ik dat er meerdere reactie's waren alleen heb ik er maar een neergezet (volgens mij ben ik gehack) maar we hebben nu een afspraak gemaakt dat wij voor dedicated surfers gaan zorgen dus er zal hopelijk nog een gaaf toernooi uit voort komen en nog een paar in de toekomst he robbert
     

Deel Deze Pagina