hier op dez site wordt gezegd (zie revieuws van klanten) dat de game al uit is maar heb ze een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord... http://www.winkelwijs.nl/shop/detail_v.asp?productID=41470
Ha vreemd Maar het zou me verbazen als ze hem al echt hadden, in PAL-versie. Misschien importeren ze hem wel gewoon uit de VS ( daar is hij al wel uit ) en is het de NTCS( schrijf je dat zo? )versie... trouwens, nog knap duur daar ook: Onze prijs : € 67,99 Wacht maar even het antwoord op jouw emailtje af Ik denk dat het hier om pre-orderen gaat
Ach wat leuk weer een nieuwe GTA Double Pack thread. Maar voordat er nu gelijk mensen komen van 'waar en hoe duur is ie?', hij is nog helemaal niet uit voor de Xbox. Anders had het ook wel bij de andere sites gestaan. En welke reviews bedoel je precies? Die drie domme korte berichtjes aan de onderkant? Gewoon weer een domme site met verkeerde info.
Jawel hoor, In de VS dan... (of bedoelde je dat niet) check http://www.tothegame.com/search.asp?title=grand maar
Nope. Ik wist ook wel dat ie al uit was in Amerika, maar we hadden het hier over een Nederlandse site he.
Ik heb illigale Xbox GTA: Vice City hier in NL maar geluid is echt slecht.... (omdat die van mij illigaal is he!!) niet zo veel nieuws dan de ps2 GtA maar er zijn wel betere kleuren en grappige wagens.... iemand die me niet geloofd, kom maar een keer naar Overblaak 99 in rotterdam en dan laat ik het zien11*) *)
KAN DAT HIEER NU EENS NIET OPHOUDEN MET DAT GRLUL OVER ILLEGALE GAMES. DIE DINGEN KOSTEN HEEL WAT OM TE MAKEN MAAR ALS ZE NIKS MEER OPBRENGEN WORDEN ZULLEN ZE OOK NIET MEER GEMAAKT WORDEN. Ik vraag mij trouwens af waarom mensen die hier over een Mod-chip beginnen om legale, niet-gekopieerde NTSC-games te spelen wel worden gewist, terwijl er wel vrolijk over kopieren mag worden gesproken. Ik zou het trouwens fantastisch vinden als de XBOX2/PS3 een opslag-systeem hadden als de NGC:de voordelen van een massaopslgapparaat, terwijl het bijna niet te kopieren is.
Stel je niet zo aan.:{ Als je naar de prijs van de legale games kijkt, vindt ik het heel goed te begrijpen dat veel mensen hun consle ombouwen :{ Het heeft nog grote voordelen ook. Nou moet je me niet verkeerd begrijpen, ik heb ook een normale (onomgebouwde) Xbox. Maar ik laat mijne, nadat de garantie afgelopen is, meteen ombouwen. Hoe dan ook, ik kan niet wachten totdat het 2 januari is! GTA Doubl Pack!
wat maakt de garantie nou uit die gast waar ik em heb laten ombouwen heeft onderdelen van de xbox dus die kan em zo weer maken
Dat laat ik liever aan de experts bij MS over. Maar zodra de garantie voorbij is, zie ik geen reden meer om nog legaal bezig te blijven :{
Haha! Dan zou ik 'm eigenlijk eens een keer moeten leren kennen! Maar nu weer ontopic, anders hebben we straks een mod aan onze broek hangen..