Heej, Ik wil 2 lightguns aanschaffen. Welke van de 2 moet ik nemen en waarom. M2 100Hz Light Gun - M2 light gun support 100Hz(1080)TV game,also compatible 50Hz/60Hz TV game. - Support Burst,Autogun,Shotgun,Normal circular light gun mode - With memory card expansion socket. - Compatible NTSC/PAL - Accessible reload button for quickclip loading - Directionnal digital stick for easy in game and menu navigation - Support auto-reload,normal load mode - Vibration Sharp Shooter™ Arcade Light Gun Xbox™ compatible Extremely Accurate, reliable and stable Unique Detachable Red Dot Target Sight Rear Positioned Directional Button, perfect for right or left handed users Auto-Fire Reload & Auto Fire functions Works with most 100Hz and HDTV Televisions Symmetrically balanced Het gaat met name om de stevigheid. Graag reactie van mensen die hem zelf hebben en er echt wat vanaf weten!!! Greetz, Maximan
je wilt er 1 aanschaffen neem ik aan? maar verder, ik zou denk ik die 2e nemen. Heb ik al meer positiefs over gehoord en hij ziet er (vind ik) beter/degelijker uit. + er zit een scope op
is die tweede duurder ? Want anders ga ik hem ook kopen dan alleen jammer dat er geen vibratie in zit .
Ik heb de 2e. Hij ligt goed in de hand. Hij is wel erg licht maar speelt wel lekker. Ik speel voornamelijk zonder die scope want dat vind ik lekkerder spelen.
De tweede ziet er uit alsof hij lekkerder in de hand zal liggen, en je kunt de sight demonteren dat is wel handig
nou, ik denk niet dat ik snel antwoord krijg...er is vast wel iemand die de gun zelf heeft hierzo, maar toch bedankt
Hier nog wat extra info: M2 100Hz Light Gun M2 light gun support 100Hz(1080)TV game,also compatible 50Hz/60Hz TV game. Support Burst,Autogun,Shotgun,Normal circular light gun mode Compatible NTSC/PAL.Accessible reload button for quickclip loading Directionnal digital stick for easy in game and menu navigation. Support auto-reload,normal load mode. Vibration Sharp Shooter 2 Arcade Gun Extremely Accurate, Reliable and Stable Works with 100Hz and HDTV Televisions Unique detachable Red Dot Target Sight Auto Reload & Auto Fire functions Rear positioned directional button, perfect for right or left handed users. Symmetrically balanced Ik hoop dat je hier wat aan heb nog
hey, ik heb inmiddels 2 van die eerste guns maar nu kan ik alleen op midden schieten en als ik die gun een milimeter beweeg ben ik al van het beeld heeft iemand tips, of weet hoe je het moet verhelpen? graag snel!!!!!!!!!!