Ik denk dat het jĂșist voor de PC speler niet een heel erg interessante titel is. Ik heb zelf nooit echt gezeurd over het verschil tussen muis/keyboard en de controller, maar juist bij een titel als CS waar precisie enorm belangrijk is en ik het jarenlang op een bepaalde manier op de PC heb gespeeld vond ik het maar moeilijk om dan CS met een controller te spelen... Juist omdat je hetzelfde verwacht, hetzelfde wil spelen, en dat eigenlijk niet mogelijk is...
Dat slaagt wel tegen. Ik zoek namelijk al vanaf ik een xbox heb naar een game met dezelfde verslavingsfactor als Counter-Strike op PC. Het zal waarschijnlijk eraan liggen dat ik geen LIVE heb, dat ik zo'n game nog nooit heb gevonden. Daarom had ik al mijn hoop op CS gesteld. Mss is dit dan het doorslaggevende element dat ik dringend xbox LIVE moet aanschaffen.
ik zou voor counter-strike gaan...tenzij je van het echte tactische werk houd... cs is een van de meest gespeeld online games...je hebt nu nog geen live he...maar de single play in cs is ook niet mis...en de maps zijn niet helemaal hetzelfde als de mod van half-life hoor...paar wijzigingen aan dus ik denK... dat je daar toch ff mee zoet bent...en als je dan live moest krijgen...(bij je naam staat : nog een paar weekjes) denk ik dat je toch beter af bent met cs grtzzz
Ik heb counter strike net binnen, moet alleen nog zo'n rgb kabel hebben, en dan spelen via Xbox Connect
Waarom spelen via Xbox Connect als je Live hebt, en waarom een RGB kabel om Xbox Connect te gebruiken...