1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

strenger beleid GM

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Keeper, 1 dec 2003.

  1. Keeper

    Keeper Obi-Jan

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is er nu een strenger beleid, want zoals jullie vast wel gemerkt hebben, komen er steeds minder spammers, en (bijna) iedereen houd zich netjes aan de regels.

    Behalve in de GM, natuurlijk is het een een offtopic forum, maar ik wijs niet op het forum zelf, maar op somige threads.

    Avadols 2 bijvoorbeeld, jullie waarschuwen wel van: laatste keer, niet meer doen ect., maar jullie doen er nix aan! vind je het gek dat ze offtopic daar blijfen lullen. Soms lijkt het er wel op dat mods daar totaal worden genegeerd.

    Ik irriteer hier me dan ook erg aan, we weten allemaal wat er met de offtopic forum was gebeurd, en ik hoop dan ook dat dit niet met de GM gebeurd.

    Het is al vaker gezegd, maar mods komop, laat zien dat jullie de baas zijn, en dat ze zich gewoon aan de regels moeten houden!

    Ik snap natuurlijk wel dat jullie niet té streng willen overkomen, ik bedoel dat vinden de bezoekers ook niet leuk.

    Op de andere fora is het altijd wel gezellig, en praten de mods gezellig mee, waar ik blij mee ben, en gelukkig doen jullie dat ook wel in de GM, maar ga daar ook a.u.b. strengere regels invoeren, want het gaat een beetje de slechte kant op

    Zo, ik heb m'n zegje weer gedaan, en ik hoop dat dit normaal beantwoord kan worden, zodat we samen, met z'n allen, tot een oplossing kunnen komen!
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    En als we dan harder ingrijpen komen er topic "jullie zijn te hard!" "Ik krijg waarschuwingen om niks :'-(" etc etc etc
     
  3. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Ik krijg soms echt het idee dat alles aan banden moet worden gelegd voordat het goed gaat hier. Het lijkt wel of iedereen denkt: 'Heej, hier staat niks over in het beleid dus boeiuh dan doe ik het lekker ookal weet ik dat het toch niet op prijs gesteld word' . Het mensenlijk verstand van sommige members is soms ver te zoeken. Zo ver dat ik het soms moeilijk te begrijpen vind waarom zo iemand nog steeds niet aan dwang-verpleging word opengesteld..maar goed..het zal altijd wel zo blijven op een forum met 8000 members :)
     
  4. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk moeten er regels zijn, maar we leven al in het land van 1000 regeltjes en dat is ook niet leuk.
    Ik vind dat men ook in de gaten moet houden dat men hier vooral voor de gezelligheid en vermaak komt.
    Dus regels ja, maar een geintje op zijn tijd moet ook kunnen zonder gelijk teruggevloten te worden.

    Verder zijn er ook een hoop goede dingen bijgekoemn zoals het spoilersbeleid en dergelijke.
    Maar te veel regeltjes die te strak gehanteerd worden verziekt de boel.

    Maar dat is mijn mening.
     
  5. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik snap dit niet echt. Als jij het niet leuk vind in de green mile dan ga je er toch lekker niet heen...
    Ik bedoel als iedereen elke keer hele lappen text moet gaan schrijven zodat 't niet op spam lijkt dan valt iedereen halverwege de pagina in slaap.

    En ik snap ook niet waarom je om extra regels vraagt.?!?!?!?
    Wat maakt jouw dat nou uit als er iemand een niet boeiende post plaatst? Als het veel gebeurd oke dan begrijp ik het maar dat gebeurd niet dus ik snap het probleem gewoon niet zo.
     
  6. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    idd....duidelijk geval van iemand die te vroeg bejaard is geworden. Ga toch bij het postkantoor klagen dat jij je post niet kunt openen
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  7. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    [Edit] |:- Lezen... Nog eens lezen en dan pas commentaar geven...[ [/Edit]
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  8. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    weet jij wel waar idd voorstaat
     
  9. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

    Dat stukje had ik gemist.
    Sorry!
     
  10. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap eigenlijk het probleem niet. Voor zover ik weet is er in GM altijd gewoon een veel minder streng beleid geweest. En dat werkt gewoon perfect. Het is juist relax dat er in dat gedeelte van het forum niet geluld wordt als je off topic post. Meeste van de leden weten dat ze in GM best een geintje kunnen flikken met een mod. Buiten GM weten ze ook dat ze daarmee moeten oppassen. Dus ik snap eigenlijk het gehele probleem niet. Loos naar mijn mening.
     
  11. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening valt het vaak nog redelijk mee in de GM, maar ook kan ik het begrijpen dat sommige mensen zich aan het offtopic geblaat daar ergeren....

    Maar over het beleid zijn soieso heel veel verschillende meningen. De een vindt het best zo, de ander te streng en nog een ander vindt het beleid te slap... Misschien kan er een poll geopend worden over wat het overgrote deel van de members vindt, wat de mods dan weer kunnen gebruiken bij een eventuele beslissing over een vernieuwing van het beleid...
     
  12. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik geef toe dat ik me soms ook ontzettend erger aan de manier waarop mensen posten in de Green Mile. Maar ik wil niet te hard optreden, omdat het nog altijd de 'speelplaats' is van de members en waar ze dus wat meer 'vrijheid' hebben als het ware.

    In het Avadols topic begint het inderdaad uit de hand te lopen zolang er niet wordt beoordeeld. Ik zal er eens naar kijken.

    De hele GM bestaat uit zinloos geblaat. De meeste topics zijn echt van waarde 0 maar als members deze leuk vinden, dan laat ik ze hun gang gaan. Wanneer ik zie dat men er plezier aan heeft is het (vind ik) niet aan mij om daar hard tegen op te treden.
     
  13. Keeper

    Keeper Obi-Jan

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al heb vermeld gaat het meer om de topics, dan om het forum zelf, natuurlijk snap ik wel dat het een offtopic forum is, maar het gaat er dan ook om dat mods daar soms totaal genegeerd worden.

    Ik zeg ook niet dat jullie harder op moeten treden, maar de regels wat strenger moeten maken, dat is namelijk ook in andere forums gebeurd, en het schijnt te helpen, of niet soms?
     
  14. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Wanneer men de regels strenger maakt, treedt men ook harden op ;)

    Ik snap wel wat je bedoelt, maar is het als member zijnde niet fijn om soms eens effe lekker te blaten met de andere members van het forum zonder die strenge regels? De GM is nooit echt streng geweest en ik denk juist dat sommigen dat wel fijn vinden. :eek:
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vindt dat het zo moet blijven, zeker niet strenger, eerder soepeler. :) Kijk maar een naar threads van maanden geleden in de green mile, toen was het nog veel soepeler(en gezelliger!;)).
     

Deel Deze Pagina