Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat geld ook voor mij!!!
     
  2. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is zeker pittig...ik zit daar nu ook en heb ook alles daarvoor platina gehaald. Met deze challenge ben ik echter nu al een paar dagen bezig. Heeft iemand anders hem al op platina, bv. de moderators? Zo ja, met welke auto en hoeveel kudos?

    Ik heb ook rondgevraagd op de Bizarre forums, waar ik al langer post. Tot nu toe heb ik daar maar een reply gekregen van iemand die hem gehaald had... hij is moeilijker dan ie lijkt!
    (ik gebruik zelf de M3, en wel in Lagua Seca Blauw)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    DutchBastard


    voeg me maar toe me gametag is FaJo erg makkelijk dus en dan kunnen we een potje race
     
  4. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb jullie alle2 al toegevoegd, maar ik zie niemand? staat jullie boxje wel aan?:9
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet, ik kan niet inloggen ofzo echt strange, maar ik probeer nog wel een keertje
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ik heb 'm nog niet maar hij's wel te halen hoor. De M3 is trouwens veel te log voor deze challenge (vind ik). Ik doe het met de audi tt (bovenste versie) en dan moet je zorgen dat je de combinatie twee ronden lang laat doorlopen.
    Het is moeilijk, het is me al een ronde gelukt, maar het vergt veel oefening....Vanavond weer proberen...;)
     
  7. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al twee laps gelinked met de M3 maar kwam nog steeds kudos te kort. In eerste instantie reed ik alleen maar nice lines, daarmee is hij zeker te halen maar miste ik ca. 1500 K. Nu probeer ik hem met wilde drifts te halen, maar daardoor heb ik al eens een van de laatste pylonnetjes geraakt (na twee verder perfecte gelinkte ronden |:- )
     
  8. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 kleine aanmerkingen op de game:

    Het is jammer dat:
    -je het aantal rondjes niet kan instellen, voor sommige races zoals yokohama...(dat schuine vierkantje bijv.) zou dat wel leuker zijn, nu duurt die race 3 mins.
    -je niet het aantal seconden tussen je tegenstanders ziet zoals je dat bij motogp ziet (dus continue ipv om elk checkpoint)

    ----------------------------
    Ik gebruik heel vaak de rechterstick/button om achter me te kijken...(online)

    Het savonds rijden vind ik heel realistisch iemand merkte op dat het te onduidelijk was....dat klopt juist perfect....

    ----------------------
    Ik zei dat ik SP rank 8 wacht...maar dat kan best 15 zijn ofzo...ik hou het niet zo bij...ik heb in ieder geval bijna de eerste 3 levels gehaald...(op min. zilver)...ik rij nu in de bmw Z3.

    Timeattack/arcade racing heb ik nog niet zoveel gedaan...maar er is zoveel te racen/unlocken/kopen....niet normaal....ik speel bijna alleen maar KWS...

    Met deze game ben je echt nog wel een hele poos zoet...
     
  9. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    de BMW Z3 zit volgens mij helemaal niet in het spel, bedoel je niet de Z4?
     
  10. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry mijn fout...de Z4...dat is toch de wagen die je in level 3 kan kopen?
     
  11. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zie net op Bizarre Forum dat mijn broeder hem gehaald heeft, en wel met 16300 kudos...hoera! _O_ We kunnen dus weer verder... op naar de sports utilities.
     
  12. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die eerst alle steel gaat halen van alle klasses en daarna de volgende medaille gaat halen in de volgende klasses. Dan kan je er lekker lang over doen en heb je telkens afwisseling.
     
  13. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat je er dan lang over doet, dat kan ik me best voorstellen. Maar als je het over afwisseling hebt denk ik dat zoiets toch een beetje gaat tegenvallen hoor :eek:. Ik bedoel, dan doe je alle challenges 5x en dan zit je dus aan de 1000 challenges zo'n beetje. Nee dan doe ik het liever zoals nu op Goud en maybe in ieder geval zo veel mogelijk op Platinum. Dan heb je een echte challenge.

    Ik heb nog nooit Steel of Brons gedaan maar volgens mij vlieg je daar zo doorheen en zal je de kick van het spel missen..
     
  14. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe meestal alles op silver,,,en als ik een level echt tof vind doe ik hem op goud/platinum...
     
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe alles op Silver om effe alles te doorlopen en daarna ga ik me op Platinum richten!

    Voegen jullie mij maar toe! Die van jullie zijn te moeilijk!;)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  16. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe het meestal eerst een keerof 2 op goud en als het dan niet lukt doe ik het op zilver (die haal je altijd)

    Ik heb net de enzo gekocht voor 22 kudos hij is echt vet het is wel jammer dat je met time trial geen andere baan kan kiezen :mad:
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, dus je hoeft niet alles per se op platinum te doen? Was ik wel mee bezig 8)
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    nee je hoeft niet alles op platinum te doen nee, in het begin d8 ik hetzelfde en ging ik helemaal alles op platinum spelen omdat ik niet verder kon d8 ik, toch wel moet je gewoon volgende challenge doen.
    Damn me live doet het niet, ik wil online racen tegen iedereen en me stats verbeteren, hebben andere mensen ook dat hun live het niet doet?
     
  19. Kamaya

    Kamaya Painter

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR 2 is het bruutste spel wat ik tot nu toe op m'n xboxje heb gecheckt.

    Heb alleen een klein vraagje: Wanneer is de Nurburgring (nordschleife) beschikbaar?

    Lijkt me echt vet om op dit lange circuit te racen.
     
  20. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Het makkelijkst is om gewoon online op een baan te winnen om em te unlocken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina