Tnx SabZero, de Eclipse en de Supra lijken heel erg veel op de wagens uit The Fast & the Furious. Maar ik zal blijven posten aangezien ik vaak wagens inruil als er nieuwe bijkomen
Ziet er mooi uit!!!! Lijkt wel een beetje de auto`s van need for speed underground of zijn ze dat ook?
Na moet je toch is beter opletten op straat. Ik geef je gelijk dat rood geen normale kleur is, maar zwart toch echt wel hoor. Denk dat je ff de site van OZ velgen moet checken, w8 ff, ff linkje zoeken daar staat ie dus, tadaa! Dus er zijn wel zwarte. Rode heb idd ook nog nooit gezien maar dat boeit niet, zwarte wel
hoe kun je die autos precies customizen?! gewoon wat dingen uitzoeken en dergelijke of kun je zelf paint en alles en die logos en whutever!?
volgens mij is customizen best beperkt tot het kiezen van een paar bumpertjes, spoilertjes, velgjes, stickers etc. Ik heb nu een paar auto's gezien en vind ze toch wel sterk op elkaar lijken allemaal correct me if i'm wrong
sorry de auto's lijken niet echt op elkaar.. dus vandaar correct ik je even je hebt veel verschillende mogelijkheden in het uitkiezen van bumpers, spoilers, stickers enzovoorts dus het moet dan wel heel erg toeval zijn als de auto's op elkaar lijken
Ligt het aan mij, of heeft iedere auto in NFS:U zo'n aparte glans erover? De ingame plaatjes zien er iig wel anders uit als de showroom shots die ik hier zie.
Ik had hem uitgespeeld.. maar kmoest helaas me pc formatteren Ik kon niet vinden waar hij de savegames opslaat, dus ik kan weer overnieuw beginnen.. Zeker wel vet spel, als ik weer een btje ver ben krijgen jullie mijn auto wel te zien
Neon lichten onder je bak? Even een vraagje he. Ik heb nfsu nog nie, ga em morgen kopen. In die trailer van nfsu zie je onder de wagen van die neonlichten, kun je die in het spel er ook onder zetten???