Unreal ChampionshipMultiplayer ik ga binnenkort Unreal Championship kopen.. Ik heb al een hoop filmpjes en screens bekekeken.... Maar er is er ook een mogelijkheid om met zn 2en tegen of met elkaar te spelen? :{
Ja gewoon bots uit zetten en de 2e man drukt op start op zijn controller en hij doet automatisch mee. Je kan ook een 3 vs 3 opstarten bv. en dan weer op start drukken en hij komt er ook bij.
Om je snel een antwoord te geven. Ja het kan het spel ondersteund 16 man syslink met 4 xboxen je kan 4 man splitscreen spelen en het spel heeft xboxlive.
En is het ook mogelijk om op dezelfde xbox tegen en met elkaar te spelen (2 controllers natuurlijk..)
Als je er bots bij zet is het alleen wel jammer dat je altijd met een on even aantal players gamed (als je met 2 bent) omdat je het aantal niet kan selecteren (althans zelf nooit gevonden) maar dit is slechts een klein detail vergeleken met de rest van de game (ook zonder life leuk).
Ik heb het spel ook een aantal maal gespeeld en raad het persoonlijk niet aan hoewel ik zelf toch echt van schieten houd (zie naam ). Het spel loopt zo verschikkelijk snel dat het niet bij te houden is (in multiplayer iig). Voor een goed schietspel met een redelijk prijsje (classic dus) zou je miss beter nog 007 AUF kunnen kopen ofzo.. Greetz...
Het is heel persoonlijk ikzelf heb onder andere alle delen van quake op m'n pc en miste een fps met die snelheid op een console. Dat maakt deze game meer dan goed. Het is vooral in het begin (vooral na lang Halo gespeeld te hebben) misschien wat wennen maar voor 30 euro kun je 'm eigenlijk niet laten liggen.
Ik speel redelijk veel Unreal Championsship op xbc. voeg me maar toe aan je friend list mijn xbc tag is : Evil_Pumpkin mischien kunnen we nog eens een wedstrijdje doen