op PGR2 staat een demo van grabbed by the ghoulies maar weet iemand hoe je verder moet in de 2e kamer? magere komt mij telkens halen en dan ben ik dood. dus is iemand er al voorbij en zoja hoe?
volgens mij moet je gewoon aan je opdracht houden. anders kreeg je de magere hein je achterna. ik vertel wel meer als ik hem full heb.
inderdaad gewoon die opdracht uitvoeren. Als je alles om je heen kapot slaat, vind je ook nog wat extra tijd. Verder gewoon die gasten afmaken.
Ik was um gewoon gesmeerd door die gang.... Maar mssn had ik toen alles al kapot gemaakt... Ik kom alleen niet verder als al die verschillende ghoulis op je afkomen, met The Hunchback of zoiets.
idd wel geinig spel , kheb ook via pgr 2 gespeeld ziet er mooi uit. alleen camera stand is soms irritant
ik vond er niet zoveel aan, en ben gauw weer met pgr 2 bezig gegaan, dat slaan met die rechter stick vond ik niet zo geweldig
Kvond het wel ff lachen erg leuk spel alleen gewoon geen 50 euro waard...die camera-stand is zwaar irritand en het vechtsysteem slecht uitgewerkt imo. Wel lachen samen met paar vrienden.
ik vind em echt niets aan. echt geen ene ruk. maarja ik heb zoiezo een echte hekel aan platformers. Maar ik rende er ook gewoon voorbij. ik snapte alleen neit als die death je aanraakt ofzo dan was je toch in een keer dood? Nou hij kreeg mij dus op de grond met wat hulp van die stoelen. en toen schopte ik hem in mekaar, alleen ging hij neit dood, en toen ik nog een keer geraakt werd ik ook ngo steeds neit, ben toen maar doorgelopen naar die bloem ofzo
naja ik probeer ut nog wel es ik ben tog voornamelijk bezig met pgr. maar vind ut wel tof dat dr 2 demo's op staan. die van die rugby is minder maar tog leuk.
hey k had een vraag over rs6, want heb het onlangs gekocht. In de handleiding staan niet alle voice commands vermeld. Nu is mijn vraag: kent iemand misschien een site waar k alle voice commands van rainbow six kan uitprinten en kan inzien??? Alvast bedankt
wat heeft deze thread met RB6 te maken NIWz..Grabbed by the Ghoulies is toch wel een van de nepste demo's die ik laatste tijd gespeeld heb
Heb straks ook PGR2 en ben ook wel benieuwd naar de grabbed by the ghoulies demo, kan ik gelijk zien of ik er 50 euro voor over heb
dat denk ik ook niet, ik heb het net nog ff gespeeld, maar met dat waterpistool, dat is toch echt verschrikellijk. Ik snap niet hoe xbm daar een 7.5 voor kon geven