Kan je een gewone camera als webcam gebruiken op je computer? want ik wil er een aanschaffen (webcam) maar als dit kan is het niet meer nodig hé! alvast bedankt
Je hebt dig. camera's die je ook als webcam kan gebruiken ja. Vaak zijn ze niet van topkwaliteit (geen hoge resolutie met foto's). Het verstandigste is om een goede dig. camera te kopen en daarnaast een webcammetje van 30 euro ofzo. Succes!
maar geen dig. camera, een gewone camera (je kan hem wel aansluiten op pc en zo foto's op je pc zetten) dit gaat dus niet
Ja, een paar merken hebben dat. Je hebt dan een slechte resolutie met foto's hoor... Je moet het natuurlijk zelf weten. Een Olympus, Sony, HP, etc... digitale camera kan je niet als webcam gebruiken nee.
ik heb een digitale camrea en die heeft ook webcam functie.Alleen heb ik al tig keer de aanbevolen drivers van Trustgedownload maar die kut webcam doet het nog steeds nie... conclusie gebruik niet de webcam functie bij trust camera`s
ik heb de trust optical zoom @ 770, en daar werkt de webcamfunctie perfect, weliswaar niet van topkwaliteit, en laat hier en daar wel enkele steekjes vallen (als het nu bijvoorbeeld heel donker is zie je niets) maar om hem enkel om bv te chatten gebruikt, ben je hiermee volgens mij voldoende...
een vriendin van me die in de sexindustrie zit heeft thuis ook een cam aan gesloten op haar pc zodat anderen haar kunnen bekijken (tegen betaling natuurlijk) dit is toch ook een vorm van webcam
haha, toffe vriendin maar ik heb het antwoord ondertussen al gevonden: nee, heb niet de juiste camera daarvoor
Mijn digicam, een Trust huppeldepup, kan ik ook als webcam gebruiken. Ik heb hem nog alleen bij msn gebruikt maar dat gaat perfect.
wat voor een camera bedoel je nou precies? ik heb een digitale videocamera van Sony DCR-TRV33-e Hiermee kun je foto's maken, digitale opnames maken en je kunt hem ook nog aansluiten als webcam!
hmm ik heb die drivers al een paar keer gedownload maar die webcam functie doet het nog steeds niet...ik snap nie wat ik fout doe....