Hack & Slash!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 1 dec 2003.

1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort een goeie hack n slash game aanschaffen.
    Ik vind hack n slash, hoewel veel mensen dit saai vinden, geweldig!
    Nou zit ik te twijfelen tussen 2 titels:
    -Star Wars Jedi Academy ( ok is niet echt hack n slash, maar heeft er toch heel veel van weg zeg maar)
    -Lord of the rings, Return of the King.

Tussen 2 titels wil ik dus mijn keus maken, het zijn op zich wel verschillende games, en lord of... is meer echt hack n slash dan die star wars-titel, dat is meer lightsaber gedoe..
    Maar ik vraag me af:

Welk van deze 2 (ik ben geinterresseerd in beiden) is het leukste, heeft de langste speelduur, de leukste en uitdagendste gameplay, kortom.. welke van deze 2 kan ik het beste aanschaffen volgens jullie, of is er nog een betere titel in omloop in het hack n slash-genre die ik misschien over het hoofd heb gezien? (Otogi heb ik al, en vind ik WAANZINNIG :) )

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dungeon's en dragons heroes is mooi. die zou ik nemen.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Die wou ik dus zeggen :cool: Hij is echt vet! (Weet jij trouwens hoe je die lvl 3 dragon spell krijgt? lvl 2 0wnt als waanzinnig, heb deze gebruikt om michizani te verslaan(piece of cake met magic;)),kun je nagaan!:cool:)
    Maar die andere 2.. Nee.. wacht dan liever tot betere spellen zich voordoen, maar verspil je geld niet aan die 2 middelmatige spellen :) Maar dat is mijn mening maar :)

4. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tussen Star Wars en Lotr zou ik Lotr kiezen want dan kun je nog co-op samen met iemand. Verlengt de game wel.

5. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou natuurlijk ook lotr kiezen.
    ik heb zelf lotr the two towers en die was wel erg leuk.
    star wars is niks van mij en als je van hack en slasch houd kan je beter lotr nemen!(is een tip)

6. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Hack & Slash!!

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je die "spell" krijgt, ik sla er liever op los dan dat ik die spells gebruik, ik heb ze eigenlijk niet zo vaak nodig ook.
    Otogi is heel erg bizar idd.

Maarre.. Over dat middelmatig.. Die lord of the rings kreeg, als ik het me goed herrinner, hier op deze site een 8,6 ofzo, das toch wel vrij hoog, dan moet het toch wel een goeie game zijn, is er toevallig iemand die dit spel heeft, zoja laat me dan even weten hoe die is, thanx

Ik wilde trouwens ook wachten met zo'n spel aanschaffen, maar bv Legacy of Kain en Prince of Persia op de Xbox komen pas volgend jaar had ik gelezen, en dat duurt me te lang:mad:

Dat zijn spellen die ik tegen die tijd toch wel koop, ik wil nu gewoon een goeie hack n slash game die al uit is..

7. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Hunter the reckoning 2

focking dope shit :cool:

ff serieus, is echt een Cool spel gewoon ziet er ook heel mooi uit vergeleken met 1

8. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Otogi is echt een hele goede als je van Harde Hack and Slash houd en als je hem iets sirieuser wilt spelen kan dat ook met een wat tactisher element

9. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dynasty Warriors is ook een hack and slash.
    Heb 'm zelf nog niet gespeeld maar wel veel filmpjes van gezien.

Lijkt me wel een grappig spel. In je eentje tegen 10tallen soldaten vechten *)

En hij is maar 20 euro 8)

10. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Dynasty Warriors is cker tof, je moet wel houden van die oude Japanse Dynasties. Maar wel tof om je op een paard door 50 mannen "te voet" heen te hakken of slaan. Veel verschillende characters en veel verschillende wapens. Alleen zit er niet echt n tof verhaal in en blijft het de hele game een beetje hezelfde.

Dynasty Warriors 2 of 3 had k op de PS, dat was geen multiplayer (errug dom), maar de nieuwste (deel 4 dacht ik) is geloof k wel multiplayer

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je echt een hack en slash zoekt moet je LotR nemen.Dit is een echte hack&slash,en zeker de moeite waard.Nadeel is dat je deze game zo uitspeeld en dat de extra characters(de unlockable dus)niks toevoegen.Je kan wel met zijn 2-en tegelijk spelen.
    StarWars is zeker ook een goeie game+heeft Xbox-Live ondersteuning.Dit geeft StarWars wel een langere speelduur,want je kan altijd nog een potje Live spelen.

Laatst bewerkt: 1 dec 2003

Deel Deze Pagina