[KOTOR] Helpthread Dantooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. shumi

shumi Guest

ja heb hem al lang nu, ga nu naar tantooine

2. Devil's Elite

Devil's Elite Bad-ass Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    als je helemaal dark wilt gaan kan je het beste korriban (vanwege sithacedemy, DARKSIDEPOINTS!!! :p)> tatooine (vanwege darkside droid) > Manaan > Kashyyk gaan. Als je lekker evil wilt doen tenminste :p btw... ik vind darkside vetter dan lightside... ken het weten kheb ze beiden helemaal gedaan :p

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik had die ene chick wel vermoord, terwijl ik light wil zijn. maar ik wist echt geen andere optie.. raad je aan het opnieuw te doen? of is het de moeite niet waard (als ik het overnieuw ga doen, wilt dat dus zeggen dat ik een halfuur gamen weggooi, omdat ik dat dan weer helemaal opnieuw kan doen)

maar als het het waard is , wil ik het wel doen.
    En hoe moet ik het dan aanpakken? de niet-vermoord manier

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    niet opnieuw doen, doorheen de game heb krijg je nog heel veel kansen om fully light te komen

5. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet een schip zoeken om van de eerste planeet af te kunnen, waar akn ik die vinden. Heb al een swoop race gedaan (1e, makkelijk) en heb die jedi al bevrijd. Kan iemand mij helpen?

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    je moet dacht ik T3M3 (een droid) kopen bij die Twi-lek in upper-city. dan kun je met zijn security in de military base binnen geraken..
    oftewel moet je eerst Canderous ontmoeten, die zit in 1van de 2cantinas. besluit: gewoon ff goed rondkijken:p
    EDIT: als ik het me goed herriner...na de bevrijding van Bastila keer je toch terug naar je base. en als je dan buiten komt, dan komt een koerier je vertellen dat Canderous je wilt onmoeten

Laatst bewerkt: 14 feb 2004

Deel Deze Pagina